Allianz poistila polovicu filmov nominovaných na Oscara za najlepší film

Allianz poistila polovicu filmov nominovaných na Oscara za najlepší film
Allianz poistila polovicu filmov nominovaných na Oscara za najlepší film
7.3.2024 Spektrum

Allianz Commercial poistila filmy nominované na Oscara – Barbie, Oppenheimer, Zabijaci rozkvitnutého mesiaca, Chudiatko a Zimné prázdniny.

Najočakávanejšia šoubiznisová udalosť – Oscary, je za rohom. Už v nedeľu 10. marca bude 96. ročník udeľovania Ceny Akadémie s napätím sledovať okrem milovníkov filmovej tvorby aj tím Allianz Commercial, ktorý je dlhoročným poisťovateľom veľkých filmových produkcií.

Tento rok Allianz Commercial poistil až polovicu z 10 nominácií v kategórii za najlepší film. Išlo o filmy Barbie, Oppenheimer, Zabijaci rozkvitnutého mesiaca, Chudiatko a Zimné prázdniny. V tomto ročníku Oscarov Allianz poistil snímky, ktoré získali dohromady 52 nominácií na Oscarov.

Filmový priemysel sa spamätáva zo šokov

Filmový priemysel stále rieši viaceré problémy ako dlhé minuloročné štrajky scenáristov a hercov, ktoré spôsobili oneskorenie výroby, zmeny diváckych návykov, či pokračujúce spamätávanie sa celého odvetvia z pandémie Covid.

„Aj keď stále pociťujeme následky narušených plánov natáčania a problémy s dostupnosťou v tomto odvetví, je mimoriadne povzbudivé vidieť, ako sa filmový svet vracia do normálneho chodu,“ hovorí Wanda Phillipsová z Allianz Commercial.

Spolupráca s hasičmi a kaskadérmi

Prostredie filmovej tvorby sa v posledných rokoch podľa Phillipsovej stalo viac exponované, pretože technológia a kreatívne ambície zvýšili latku pre špeciálne efekty a akčné sekvencie, nehovoriac o natáčaní, ktoré sa odohráva na exponovanejších miestach.

„Produkcie sú v súčasnosti zložitejšie, avšak máme skúsenosti a expertízu v oblasti upisovania a hodnotenia rizík, aby sme šli dopredu v súlade s týmito zmenami. Pri posudzovaní rizík spolupracujeme napríklad s bývalými hasičmi či kaskadérmi, ktorí môžu v spolupráci s filmármi navrhnúť, ako možno plánované pády či vyhadzovačky vykonať čo najbezpečnejšie,” vysvetľuje W. Phillipsová.

Zotavenie uvidíme o rok

Prerušenie vo filmovom priemysle počas roku 2023 malo nevyhnutne dominový efekt na zotavenie sa po Covide a možno až v roku 2025 bude zrejmé, či sa tržby vrátia na úroveň pred pandémiou.

Inšpirujúca vec na kreatívnom priemysle je ich nekonečná schopnosť potešiť a prekvapiť. Kto mohol predvídať, že sila „filmov o udalostiach“ Barbie a Oppenheimer vzbudí taký obrovský záujem? Zdá sa, že v tomto roku bude medzi divákmi filmov skutočný smäd po sviežom rozprávaní a originalite“, myslí si W. Phillipsová.

Partner filmov už od 19. storočia

Allianz poisťuje filmovú produkciu už od konca 19. storočia, od prvých nemých komédií až po každý film z Bondovej franšízy, ako aj nezávislé a arthouse filmy, televízne dokumenty a postprodukciu.

„S našimi filmovými klientmi sme partnermi už desaťročia, obdivujeme ich vynaliezavosť a podporujeme ich pri inováciách a odzrkadľovaní zmien, ktoré všetci vidíme okolo nás. Sledovať, ako sú naši najvýkonnejší klienti oceňovaní na tej najvyššej úrovni počas noci Oscarov – či už vyhrajú alebo nie – je niečo, čo si nemôžem nechať ujsť,” uzatvára W. Phillipsová.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

Súvisiace články