S dvojciferným rastom značky je Allianz piatykrát svetovým poisťovateľom číslo jeden


			S dvojciferným rastom značky je Allianz piatykrát svetovým poisťovateľom číslo jeden

Hodnota značky Allianz stúpla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy dolárov.

Už piaty rok po sebe bola Allianz vyhlásená za svetovú poisťovňu číslo jeden v rebríčku najlepších globálnych značiek spoločnosti Interbrand 100 Best Global Brands 2023. S dvojciferným rastom 11,5 % stúpla hodnota značky Allianz na 20,85 miliardy dolárov, čo v porovnaní s rokom 2022 predstavuje nárast o 2,15 miliardy dolárov.

Allianz zároveň prvýkrát prekročila hodnotu 20 miliárd dolárov a posunula sa o tri miesta na 31. priečku medzi najrýchlejšie rastúce globálne značky sveta. Tieto výsledky tiež dokazujú, že Allianz z hľadiska rastu predbehla aj priamych konkurentov a odvetvie.


Mohlo by vás zaujímať: Allianz je tretíkrát za sebou poisťovňou roka


Základom čoraz väčšieho vplyvu značky Allianz sú jej vyššie výnosy aj silné ziskové marže. K rastu značky prispelo jej 159-tisíc zamestnancov, 116-tisíc agentov a 100-tisíc maklérov, ktorí denne napĺňajú poslanie spoločnosti – „Staráme sa o vašu budúcnosť“.


Mohlo by vás zaujímať: Talianska Allianz kúpi spoločnosť Tua Assicurazioni


Značke Allianz dôveruje 122 miliónov zákazníkov v 70-tich krajinách sveta. Okrem starostlivosti o svojich zákazníkov, zamestnancov a investorov, bol ocenený aj záväzok Allianz voči ľuďom na celom svete. Ten zahŕňa programy na pomoc deťom postihnutým katastrofami, finančnú gramotnosť pre núdznych a tiež podporu športovcom a fanúšikom pred olympijskými a paralympijskými hrami v Paríži 2024.

 

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články