Za rastom stoja najviac zásahy u motoristov pri nehode, ale stále častejšie aj poruchy sú v domácnosti alebo asistencia pri chorobe.
Najčastejšími klientmi zostali aj v roku 2018 vodiči v núdzi, takýchto prípadov bolo vlani vyše 100 tisíc. Europ Assistance zariaďovala denne v priemere okolo 225 odťahov nepojazdných áut. Pribudlo ale výrazne situácií, kedy operátori riešili poruchy a nehody v domácnosti. Tých bolo vlani vyše 35 tisíc, medziročne o celú štvrtinu viac. Nárast majú na svedomí predovšetkým pokazené spotrebiče, kvôli nim zháňalo pomoc v priemere 44 ľudí denne.
Cez 15 tisíc ďalších klientskych požiadaviek sa týkalo cestovnej asistencie. Europ Assistance vlani zasahovala na pomoc klientom celkovo v 166 štátoch, najdrahší prípad riešila v Kanade, kde celkové výdavky dosiahli 6,3 milióna korún. Ľudia tiež mali väčší záujem o podporné služby pri chorobe, či už ide o úhradu nadštandardného ubytovania, odvoz z nemocnice alebo konzultáciu lekára na telefóne. Takých požiadaviek medziročne pribudlo o 18 % .
„Klienti čoraz väčšmi cenia komfort v podobe dostupnosti, rozsahu a kvality asistenčných služieb. Majú už tiež skúsenosť, že im pomôžeme bežné starosti vyriešiť spoľahlivo, rýchlo a bez dodatočných nákladov. Nie je rozhodujúce, či ide o nepojazdné auto alebo chybné kúrenie, na asistenciu sa obracajú už takmer automaticky," hovorí Vladimír Fuchs, generálny riaditeľ Europ Assistance.
Podľa neho sa vyplatili investície do inovácií a rozvoja, vďaka ktorým Europ Assistance vlani výrazne zefektívnila svoje služby. Najmä autoasistencia prešla veľkou zmenou – na začiatku roka ju posilnil samostatný tím operátorov na pobočke v Košiciach, počas roka potom prešla na plne digitálny systém riadenia zákaziek a dodávateľov. Operátori, ktorí pomáhajú vodičom v Čechách i na Slovensku, tak majú oveľa viac priestoru na riešenie individuálnych požiadaviek alebo zložitejších situácií.
Europ Assistance nezaháľala ani v oblasti komunikácie s verejnosťou. Okrem pravidelných bilančných seminárov s riaditeľom Odboru dopravnej polície PČR Tomášom Lerchom zabodovala aj s komunikáciou cestovných zvyklostí Čechov. Za takzvanú „Řízkovú mapu" si spoločne s agentúrou AMI Communications odniesla prvé miesto Českej ceny za PR v odborovej kategórii Finančný trh a finančné služby. Značku ale ocenili aj samotní zákazníci, na Google vlani získala vyše 1000 pozitívnych užívateľských hodnotení.
Komentáre
Pridať komentár