Dieťa, ktoré spalo vnútri bytu, tak ostalo samé. Šťastím bolo, že mala vo vrecku mobil. Vygooglila si zámočníka a kým sa syn zobudil, bola už pri ňom.
Mohlo by vás zaujímať: UNIQA získala striebornú EFFIE Awards Slovensko za kampaň o duševnej nepohode
Až na druhý deň jej napadlo, že túto službu nemusela platiť z vlastných peňazí.
„Naša klientka nám poslala faktúru od zámočníka a keďže mala poistenie domácnosti, úhradu sme jej preplatili,“ dáva návod na to, ako ušetriť, hovorkyňa Unionu Beáta Dupaľová Ksenzsighová. Ako ďalej hovorí, v podstate nikto si v čase, kedy dôjde k poistenej udalosti, nepamätá číslo poistnej zmluvy alebo telefónny kontakt na asistenčnú službu.
„Všetkým našim klientom odporúčame, aby si toto číslo uložili do mobilu. Keď sa niečo stane, hneď majú k dispozícii „priateľa na telefóne“, dodáva.
Asistenčná služba dokáže aj nemožné
Historku na ktorú sa nezabúda má zas klient Michal. „Dostal defekt na bicykli, a pretože sa jeden náš partner práve vracal po rovnakej trase s 18-tonovým odťahovým vozidlom, klientov bicykel pripevnil na plošinu tohto obrovského stroja a pána Michala odviezol do hotela,“ uvádza Petr David, zástupca z Eurocross Assitance, ktorý zabezpečuje pre Union asistenčné služby.
Mohlo by vás zaujímať: Pillow: jednoduché poistenie malých elektrických vozidiel
No a do tretice skúsenosť klientky, ktorá počas povodní nahlásila vytopený byt. Najskôr to vyzeralo, že pani býva na prízemí a počas nedávnych záplav jej do bytu našla voda. V skutočnosti to bolo presne naopak – klientka Unionu bývala na ostatnom, štvrtom poschodí, a voda jej natiekla do bytu cez strechu. „Chvíľu trvalo, kým sa nedorozumenie vysvetlilo. Nakoniec sme teda organizovali „výškové práce“, aby sme zachránili vytopený byt,“ hovorí Petr David z Eurocross Assitance.
Komentáre
Pridať komentár