Aegon Partner hľadá nových spolupracovníkov. Aké výhody a benefity ponúka?


			Aegon Partner hľadá nových spolupracovníkov. Aké výhody a benefity ponúka?

Keď spolupracujete s Aegon Partner, získate ako maklér viacero zaujímavých výhod. Bezplatné školenia, nadštandardné finančné ohodnotenie, nováčikovské bonusy, príspevok na kanceláriu, prácu s online aplikáciami či administratívne a právne zázemie.

To, či budete na svojej ceste úspešní, závisí podľa Ing. Mareka Hurbana, obchodného riaditeľa a konateľa Aegon Partner, hlavne od vás samotných. 

 

Marek Hurban_16.11.2016_I

 

Ako pomáhate rozbehnúť novým maklérom vlastné aktivity pod záštitou siete Aegon Partner – sú niečím viazaní, alebo aké tam platia pravidlá? Objasnite nám to.

Poistný trh je už dnes nasýtený sprostredkovateľmi a prichádza naň menej nováčikov, než tomu bolo pred pár rokmi. Máme záujem spolupracovať s tými, ktorí chcú v tejto oblasti pôsobiť dlhodobo. Prirodzene, máme isté výberové kritériá, hlavne pokiaľ ide o bezúhonnosť a čestnosť pri jednaní s klientom. Neférové jednanie totiž každého dobehne.

Vieme, že na poistnom trhu pred pár rokmi niektorí jednotlivci uprednostňovali osobný prospech pred kvalitnými dlhodobými službami, ale o nich už nie je záujem. Naši kolegovia musia byť orientovaní na klienta a féroví v jednaní – na tom si dávame záležať. Našim sprostredkovateľom pomáhame etablovať sa vo viacerých finančných segmentoch, aby dokázali vyriešiť klientom viaceré potreby. Máme prepracovanú akadémiu vzdelávania pre adaptačný proces, ako aj pre skúsených obchodníkov a manažérov.

Vašimi spolupracovníkmi sú skôr makléri jednotlivci, či skôr eseročky? O aké spolupracujúce pozície máte záujem?

Nemáme kmeňových zamestnancov, len spolupracovníkov na báze živnosti alebo obchodnej spoločnosti, teda eseročky. Pod značkou Aegon Partner môžu pracovať so všetkými spoločnosťami, ktoré sú zazmluvnené u nás v rámci jednotlivých finančných sektorov. Už dnes hovoríme o viac ako dvadsať najvýznamnejších finančných domov, bankách či poisťovniach.

Do konca budúceho roka plánujeme zazmluvniť okolo 100 ďalších ľudí, na rôzne pracovné pozície, či už obchodnícke, manažérske alebo riaditeľské. Na každej z daných pozícií im pomáhame rozvíjať sa a rásť. Postupne prechádzajú z obchodníckych pozícií cez manažérske až na riaditeľské podľa nášho plánu kariéry, ktorý im umožňuje veľmi rýchlo postupovať.

Prichádzajú k nám rovnako aj ľudia, ktorí majú vlastnú kanceláriu, môžu si ju k nám preniesť, ak sa na to cítia. U nás im ponúkame finančný príspevok na chod obchodnej kancelárie od 100 do 1000 eur mesačne. Na rozbeh podnikania a ľahší štart kariéry obchodníkom dávame okrem provízií aj bonusový príjem, od 200 do 500 eur mesačne po dobu prvých štyroch mesiacov.

Zabezpečujeme im unikátny bezplatný systém vzdelávania a školení, smerujúcich k cielenému rozvoju osobnosti. Niekto má ambíciu byť najlepším poradcom pre svojich klientov v regióne, iný chce riadiť ľudí a vie ich dobre viesť.

Pán riaditeľ, od apríla vediete obchodnú sieť Aegon Partner. S akými ambíciami ste sa zhostili tejto pozície a kde vidíte možnosti ďalšieho rozvoja vašej obchodnej siete?

Online predaj nás určite neminie a maklérom elektronizácia zjednoduší život. Preto by sme boli radi, aby v budúcnosti cez počítač vedeli online urobiť všetky potrebné činnosti pre klienta. Som zástancom elektronických návrhov a aj podpisovania zmlúv cez sign pad. V budúcom roku plánujeme spustiť elektronickú analýzu klientov, ktorú klient i maklér dostane na email. Našou ambíciou je, aby maklér chodil za klientom buď s tabletom či notebookom a maximálne zefektívnil svoju prácu.

Do budúcnosti sa podľa vás makléri budú viac špecializovať, alebo budú viac univerzálni?

Podľa môjho názoru budú viac univerzálni, ale musia mať vo svojom pracovnom tíme profesionálov na jednotlivé oblasti finančného trhu. Iba tak budú môcť klientovi poskytnúť správne a najnovšie informácie zo špecializovaných sektorov.

Aké technologické „vychytávky“ ponúkate členom vašej internej siete a čo môžu aktívne využívať v rámci svojich aktivít?

Maklér si na našom online portáli vie pozrieť prehľad uzavretých zmlúv, ich aktuálny stav, prehľad produktových noviniek, alebo ak ide o riadiaceho pracovníka, vie si pozrieť výkony svojich ľudí v tíme. Keď chce ísť na školenie, vie sa cez danú aplikáciu rovno prihlásiť. Do budúcnosti plánujeme uviesť elektronickú analýzu klienta, čím sa práca našich kolegov ešte viac zefektívni, čo v konečnom dôsledku bude prínosom hlavne pre klienta.

Koľko času strávia vaši interní členovia v teréne či priamo pri klientovi? Opíšte nám, ako funguje ich bežný deň a aké majú možnosti si ho usporiadať podľa vlastných predstáv.

Veľmi závisí od práce, ktorú daný človek vykonáva. Spolupracujeme s ľuďmi, ktorí vykonávajú prácu sprostredkovateľa popri zamestnaní alebo na plný úväzok. Tí najlepší majú niekoľko obchodných stretnutí denne a pripravujú klientom obchodné ponuky na mieru. Dôležitá je dobrá príprava, aby vedeli členovia našej internej siete zákazníkovi komplexne poradiť. Nie je totiž dôležité iba priviesť klienta, ale treba sa o neho aj starať a zistiť, aké má potreby v danom čase.

Akú možnosť kariérneho rastu či vzdelávania majú vaši interní členovia siete? Existuje u vás možnosť vypracovať sa až na „vrchol“ a viesť ostatných?

Určite táto možnosť existuje, pozitívne príklady motivujú a radi ich uvádzame aj na našom portáli v sekcii Po ceste úspechu. Pomáhame ľuďom, aby neustále rástli a v tejto práci nachádzali vlastné uspokojenie. Mnohí začínali pred rokmi na pozícii obchodníka a dnes sú manažérmi či riaditeľmi jednotlivých štruktúr.

Náš kariérny systém umožňuje hneď na začiatku zaradenie na dohodnutú pozíciu, ktorú je možné obhájiť až do polroka. Kariérny systém je jednoduchý, transparentný, založený na historickej a kvartálnej produkcii. Jeho ďalšou výhodou je rýchla dosiahnuteľnosť manažérskych a riaditeľských pozícií.

Aká bola vaša cesta na pozíciu obchodného riaditeľa internej siete v Aegon Partner a čo považujete za váš najväčší pracovný úspech?

Moje pôsobenie na finančnom trhu sa začalo v roku 1997 v holandskej poisťovni Nationale Nederlanden, kde som nastúpil na pozíciu poisťovacieho poradcu. Odtiaľ som začal spoznávať maklérsky svet. Prešiel som rôznymi pozíciami ako unit manager, regionálny či obchodný riaditeľ. Po desiatich rokoch som prešiel do spoločnosti Salve Group, kde som riadil obchodníkov v Salve Finance.

V roku 2009 moje kroky smerovali do Poštovej banky, kde sme založili dcérsku spoločnosť PB Partner. V nej som mal ako obchodný riaditeľ a člen predstavenstva zodpovednosť za vybudovanie siete predajcov a systému predaja produktov skupiny Poštovej banky v Slovenskej pošte.

Spolupracoval som s množstvom ľudí, ktorých sme posunuli k splneniu svojich pracovných snov. Od roku 2016 som prijal výzvu pracovať pre Aegon Partner, vybudovať silný tím ľudí, ktorí s nami budú spolupracovať a napĺňať naše spoločné ambície a sny.

Čo bolo pre vás po pracovnej stránke najťažšie? Skúste poradiť, ako sa dá vypracovať na vrchol.

Dôležité bolo pre mňa ísť za svojimi cieľmi a vytrvať na tejto ceste, zároveň dokázať zvládať prekážky a vážiť si aj malé víťazstvá. Pre dlhodobý úspech je dôležité starať sa o svoje zdravie, dokázať zladiť prácu a rodinu. Neustále sa rozvíjať, byť v dobrej kondícií a mať pri sebe výborný tím ľudí, na ktorých sa dá spoľahnúť.

Zdroj: oPoistení.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

Súvisiace články