V nasledujúcich dňoch po oznámení nedoplatku uhradili na účty pobočiek Sociálnej poisťovne spolu 301 456 eur.
Sociálna poisťovňa vo februári informovala o nedoplatkoch všetkých živnostníkov na celom Slovensku, ktorí majú v SP aktuálne kontakty – mobilné číslo alebo e-mail.
Rozosielanie týchto správ je ústretová služba Sociálnej poisťovne, ktorá živnostníkom pripomína aktuálny nedoplatok za predošlý mesiac. Je preto v záujme všetkých odvádzateľov poistného, aby si v pobočkách SP aktualizovali svoje kontaktné údaje a reagovali na správy zo Sociálnej poisťovne.
Úhrada poistného včas a v riadnej výške, prípadne čo najrýchlejšie vyrovnanie dlhu, je najlepší spôsob, ako predísť narastaniu penále za každý deň omeškania platby a ďalším zákonným krokom pri vymáhaní dlhu (napr. exekúcii).
Komentáre
Pridať komentár