„Rozhodli sme sa tak zo strategických dôvodov. Našu energiu chceme upriamiť k dlhodobému rozvoju značky Union. Vo všetkých inováciách, ktoré boli zavedené pod značkou Onlia, ako napríklad rýchle a jednoduché poistenie bez viazanosti, budeme pokračovať,“ spresnil generálny riaditeľ poisťovne Union Michal Špaňár.
Klienti, ktorí majú stále platnú zmluvu nemusia mať obavy – končí sa len predaj nových poistení. Všetkým novým záujemcom bude ponúknutý podobný produkt poisťovne Union.
Mobilná aplikácia Onlia bude stále fungovať. Existujúci klienti cez ňu budú môcť nahlasovať poistné udalosti a odosielať žiadosti v prípade potreby zmeny údajov v zmluve. Zároveň sa v prípade potreby budú môcť klienti obrátiť na info linku 0800 400 400.
Onlia bola inovátorom najmä v oblastí aplikácií. Klienti mohli ako prví uzatvoriť poistenie jednoducho online a cez aplikáciu dokonca urobiť aj kompletnú úvodnú obhliadku auta. Odpadli tak zdĺhavé procedúry s dohadovaním termínov obhliadok.
Komentáre
Pridať komentár