Analyzátor hlasu pri hlásení škôd


			Analyzátor hlasu pri hlásení škôd
24.9.2012 Produkty

Klamať pri nahlasovaní škody sa nevypláca. Allianz – Slovenská poisťovňa totiž ako prvá na slovenskom poisťovacom trhu otestovala v spolupráci s externým dodávateľom aplikáciu na analýzu hlasu pri telefonickom hlásení škôd. Tento softvér, vyvinutý zahraničnou spoločnosťou, sa zameriava na analýzu stresu v hlase, ktorý je vyvolaný vedomým klamaním. Z výsledkov analýz vyplýva, že systém skutočne dokáže na základe určitého algoritmu s významnou pravdepodobnosťou určiť možné nepravdivo podané informácie analýzou stresu v hlase.

Boj proti poisťovacím podvodom

Popri vývoji nových systémových indikácií podozrení pracujeme na zavedení takéhoto nástroja aj na odhaľovanie nepravdivých odpovedí pri telefonických hláseniach škôd.

Do 18. septembra eviduje Allianz – SP v roku 2012 už 1286 šetrených poistných udalostí, kým za celý minulý rok ich prešetrila 1347. Prešetrované udalosti v roku 2012 dosiahli výšku potenciálneho plnenia približne 5,7 milióna eur, pričom uchránená hodnota prevyšuje až 3 milióny eur. V histórii Allianz – SP ide doteraz o najväčšie počty prešetrovaných poistných udalostí a najvyššie finančné hodnoty. Priemerné potenciálne plnenie tak predstavuje viac ako 4400 eur.

Allianz - Slovenská poisťovňa

Zdroj: Allianz - Slovenská poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články