Nehoda, úraz či iná poistná udalosť sa väčšinou odohrá absolútne nečakane a prináša so sebou mnohé stresové situácie. Sú o to nepríjemnejšie, ak sa prihodia na dovolenke, ktorá je určená najmä na oddych a relax. Allianz – Slovenská poisťovňa preto pre svojich klientov, ktorí majú uzatvorené cestovné, havarijné alebo privátne poistenie majetku, pripravila unikátnu mobilnú aplikáciu pre iPhone a Android. Tá im nielen poskytne pomoc v podobe rád a tipov, ale umožní aj zdokumentovať a nahlásiť vzniknutú poistnú udalosť z daného typu poistenia.
Pre klientov, ktorí využívajú naše online cestovné poistenie, sme pripravili doplnkovú funkcionalitu v podobe čítačky QR kódu, pomocou ktorej si zo zmluvy vedia preniesť všetky aktuálne údaje (informácie o poistníkovi a poistených osobách) priamo do aplikácie. Bonusom je virtuálna karta asistenčnej služby Mondial Asistance, ktorá plnohodnotne nahrádza jej súčasnú papierovú formu.
Hlásenie poistnej udalosti rýchlo a jednoducho
Hlásenie poistnej udalosti poisťovni, napr. úrazu v cestovnom poistení, je cez aplikáciu Poistné udalosti jednoduché a rýchle, pričom klientovi úplne nahradí cestu do poisťovne. Cez aplikáciu si používateľ nastaví aktuálny dátum, vloží potrebné dokumenty, napr. lekársku správu a v prípade potreby zdokumentuje udalosť príslušnými fotografiami. Po vložení údajov môže používateľ zaslať hlásenie o poistnej udalosti priamo do Allianz – Slovenskej poisťovne. Kópia hlásenia bude zaslaná na emailovú adresu používateľa.
Po nahlásení poistnej udalosti poskytne mobilná aplikácia klientovi možnosť sledovať stav jej vybavenia. Po registrácii poistnej udalosti v Allianz - SP klient získa možnosť 24 hodín denne, 7 dní v týždni overiť si, v akom štádiu je likvidácia jeho nahlásenej škody a aké kroky ešte chýbajú k jej úspešnému ukončeniu.
Mobilná aplikácia Poistné udalosti od Allianz – Slovenskej poisťovne umožňuje vytvorenie vlastného profilu s osobnými údajmi ako aj údajmi o vozidle ihneď po podpise poistnej zmluvy. Údaje je potom možné použiť neskôr v prípade nehody či úrazu a ešte tak skrátiť čas, ktorý je potrebný na nahlásenie poistnej udalosti.
Pomocník v prípade nehody, úrazu či inej nepríjemnosti
Okrem jednoduchého a rýchleho hlásenia poistnej udalosti, ponúka aplikácia funkciu pomocníka, ktorý klientom poradí čo robiť v prípade, že sa ocitnú v tejto nepríjemnej a stresovej situácii. Nájdete v nej rady, ako zabezpečiť miesto nehody, chrániť svoj majetok či ako sa postarať o zranených. Aplikácia tiež poradí, kedy presne je nutné volať políciu alebo čo si všímať na mieste nehody.
Aplikácia taktiež sprostredkúva dôležité kontakty, či už na záchrannú službu, políciu alebo odťahovú službu. Súčasťou kontaktov sú, samozrejme, aj telefónne čísla na Allianz Infolinku, ktorú môžu klienti kontaktovať v prípade ďalších otázok a to zo všetkých sietí a dokonca aj zo zahraničia.
Stiahnite si aplikáciu Poistné udalosti hneď a zadarmo
Mobilná aplikácia Poistné udalosti pre smartfóny je pre všetkých klientov Allianz – SP, ktorí majú uzatvorené havarijné, cestovné alebo privátne poistenie majetku, zadarmo.
Aplikáciu pre iPhone si môžu klienti stiahnuť cez Apple Store tu: http://itunes.apple.com/us/app/id458589354?mt=8.
Aplikácia pre Android je prístupná voľne na stiahnutie cez Android Store tu: https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.inlogic.allianz.
Allianz
Komentáre
Pridať komentár