NN patrí podľa prieskumu KPMG medzi 20 najobľúbenejších značiek na Slovensku


			NN patrí podľa prieskumu KPMG medzi 20 najobľúbenejších značiek na Slovensku
17.2.2021 Poistný trh

Klienti preferujú predovšetkým značky, ktoré im rozumejú, šetria čas a riešia ich problémy. Potvrdzuje to aj najnovší prieskum zákazníckej skúsenosti „Customer Experience Excellence“ od spoločnosti KPMG.

Podľa neho klienti v súčasnej náročnej situácii oceňujú riešenie unikátnych problémov, maximálne uľahčovanie procesov alebo empatické́ správanie. Výsledky štúdie ukazujú, že tieto oblasti  zostanú kľúčové aj v novej realite po COVID-19. 

V najnovšom prieskume KPMG nunwood dosiahol najväčšie medziročné zlepšenie sektor finančných služieb, ktorého CEE skóre (pozn. Customer experience excellence score = skóre excelentnosti zákazníckej skúsenosti) rástlo takmer dvojnásobným tempom oproti priemeru celého slovenského trhu.

V rámci sektora si spoločnosť NN Slovensko polepšila medziročne o 41 miest a dostala sa nielen medzi top 20 najobľúbenejších značiek na slovenskom trhu, ale obsadila i druhé miesto v sektore finančných služieb a zdravotných poisťovní. 

„NN bola najrýchlejšie rastúcou značkou až v dvoch zo šiestich hodnotených pilierov prieskumu, konkrétne v pilieri „čas a úsilie“ a „riešenie problémov“. Klienti ocenili najmä efektívnu komunikáciu a jednoduchosť pri vybavovaní žiadostí a riešení poistných udalostí,“ vysvetlil Peter Rado, senior manažér pre zákaznícku skúsenosť spoločnosti KPMG. 

NN Slovensko prakticky okamžite po zavedení prvého lockdownu ponúkla klientom možnosť vzdialeného online predaja a servisu životného poistenia a dôchodkov vďaka intuitívnej aplikácii na zdieľanie obsahu a podpisovej aplikácii. Ďalej všetkým klientom poskytuje od augusta minulého roka bezplatné lekárske benefity, akými sú napr. telefonické konzultácie s lekármi či možnosť prednostného objednania na vyšetrenie MRI.

„Veríme, že k výbornému výsledku nám pomohol predovšetkým náš proklienstky prístup. V týchto náročných časoch sme klientom ukázali, že sa môžu na nás spoľahnúť. Zjednodušili sme procesy, zintenzívnili servis, efektívne komunikovali a zrýchlili sme našu digitalizáciu. Všetky tieto inovácie boli a sú nevyhnutnou reakciou na potreby klientov,“ hovorí Daniela Tomášková, tlačová hovorkyňa NN SR, a dodáva: „Stali sme sa najrýchlejšie rastúcou značkou v oblasti bezproblémových procesov, riešenia zákazníckych problémov a digitalizácie. Veľmi si vážime dôveru našich klientov a ďakujeme za ich hodnotenie.“

Do nezávislého online prieskumu, ktorý sa uskutočnil v 2. štvrťroku 2020, sa na Slovensku zapojilo vyše 2 500 respondentov, ktorí hodnotili až 118 značiek.  

Zdroj: NN Slovensko

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS