Banka vďaka tomuto projektu pokračuje v trende využívania svojich skupinových synergií s cieľom poskytovať klientom komplexné služby na jednom mieste – v mobile. Takéto spojenie smartbankingu a poistenia zatiaľ nie je na trhu úplne bežné.
Klienti banky si tak môžu priamo v mobilnej aplikácii ČSOB SmartBanking po novom online poistiť už aj domácnosť, nehnuteľnosť, zriadiť havarijné alebo povinné zmluvné poistenie. Samozrejmosťou je aj možnosť nahlásiť poistnú udalosť prostredníctvom mobilnej aplikácie a následne sledovať stav jej likvidácie. Cestovné poistenie si môžu klienti zriadiť v mobilnej aplikácii už od roku 2012.
Peter Varga, riaditeľ divízie systémov pre poisťovne a maklérov, k tomu dodáva: „Nová verzia aplikácie prináša klientom banky možnosť online zriadenia poistenia. To je možné vďaka integrácii responzívnych produktových konfigurátorov poisťovne priamo do ČSOB SmartBanking aplikácie. Z pohľadu klienta kliknutím na požadovaný poistný produkt dôjde k predplneniu osobných údajov a po výbere vhodného variantu produktu, klient jednoducho uhradí platbu z účtu v aplikácii. Ďalšou novinkou je odkaz na Hlásenie poistnej udalosti a náhľad na stav jej likvidácie.“
Uzatvorenie poistenia v mobile je veľmi jednoduché. Po prihlásení do aplikácie má klient možnosť vybrať si poistenie, ktoré potrebuje a následne sa mu, priamo v aplikácii, otvorí produktový konfigurátor poisťovne. Po udelení súhlasu služba za klienta predvyplní potrebné osobné údaje a po skompletizovaní informácií poistenie jednoducho uzatvorí. Klient poistné priamo v aplikácii aj zaplatí.
Takéto spojenie smartbankingu a poistenia prináša pre klienta možnosť riešiť svoje financie a zabezpečenie na jednom mieste.
Komentáre
Pridať komentár