QBE: Stavili sme na individuálny servis pre klientov


			QBE: Stavili sme na individuálny servis pre klientov
11.3.2013 Technológie

Zefektívnenie interných procesov, elektronický podpis pri dojednávaní poistných zmlúv i nové technológie pri hlásení poistných udalostí. Toto sú hlavné priority v moderných technológiách podľa Ing. Mariana Bátovského, riaditeľa úseku firemných klientov QBE Insurance (Europe) Limited, pobočka poisťovne z iného členského štátu.

 

 

Čím sa vo vašej poisťovni môžete pochváliť, pokiaľ ide o moderné technológie? Do akej miery plánujete využívať v budúcnosti?

Stavili sme na ľudsky prístup, individuálny servis pre klienta. Budúcnosť v moderných technológiách vidíme hlavne pri zefektívnení interných procesov poisťovne. Myslíme si, že pre klienta nie sú tieto technológie potrebné, pokiaľ poisťovňa vie zabezpečiť 24 hodinový servis, 365 dni v roku. V QBE máme tento servis pokrytý cez asistenčné služby, ktoré sú našim klientom k dispozícii.

Budúcnosť vidíme vo využívaní elektronického/digitalizovaného podpisu pri dojednávaní poistných zmlúv, vďaka čomu dôjde k šetreniu životného prostredia, ako aj úsporám na strane poisťovne, zníženiu chybovosti v zmluvách a podobne. Veľkou výzvou je pre nás využívanie nových technológii v oblasti hlásenia poistných udalostí, ktoré urýchlia celý proces. V súčasnosti pracujeme na zefektívnení interných procesov spoločnosti.

oPoisteni.sk

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS