Nová marketingová kampaň - Myslite UNIQA


			Nová marketingová kampaň - Myslite UNIQA
2.10.2014 Tlačové správy

UNIQA poisťovňa, a.s. spustila novú marketingovú kampaň s názvom Myslite UNIQA, ktorá je o ľuďoch a pre ľudí. Jej cieľom je podnietiť k premýšľaniu, nie proklamovať vybraný poistný produkt. Novú kampaň podporila aj najúspešnejšia reprezentantka v alpskom lyžovaní Veronika Velez-Zuzulová.

 

Slovenská spoločnosť UNIQA poisťovňa, a.s. zavádza novú marketingovú kampaň ako prvá z dcérskych spoločností koncernu UNIQA. Nasledovať bude Česká republika, Maďarsko a Srbsko.Každý slogan Myslite UNIQA je synonymom hodnôt tejto spoločnosti, v ktorej hlavnými protagonistami ste práve vy.

„Myslite UNIQA je kampaň, ktorá vychádza priamo z DNA našej spoločnosti. Snažili sme sa poukázať, že v centre nášho záujmu vždy bol a aj je človek so svojimi individuálnymi požiadavkami a potrebami.Kampaň je orientovaná na ľudí, pričom vytvára osobitý priestor k zmysleniu sa,čo je pre každého z nás dôležité, čo urobiť, aby bol náš život lepší a šťastnejší,“ hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne a.s. Ing. Silvia Vlasková.

„V novej kampani sa na svet nepozeráme cez „ružové okuliare“, nič neprikrášľujeme, venujeme sa skutočným problémom na pozadí životných príbehov. Poukazujeme na to, že šťastie nespadne samo z neba. Je potrebné vziať život do vlastných rúk a prijať rozhodnutia, aby bol náš život šťastnejší. Každý z nás je zodpovedný za svoje šťastie. S rozvážnym konaním sa nemusíme báť o rozplynutie svojich snov v dôsledku straty práce, či majetku vplyvom prírodnej katastrofy. V týchto chvíľach je oporou UNIQA poisťovňa,“ dodáva Vlasková.

Novú kampaň podporila aj úspešná slovenská lyžiarka Veronika Velez-Zuzulová, s ktorou UNIQA poisťovňa, a.s. spolupracuje už desiatym rokom. Počas svojej kariéry si prešla radostnými, ale aj tými ťažšími momentmi a uvedomuje si, že je dôležité nevzdávať sa a ísť v ústrety svojmu šťastiu. Na našej stránke myslite.uniqa.sk si môžete pozrieť inšpiratívne video o jej každodenných výzvach. Na stránku budú priebežne dopĺňané ďalšie nové videá.

Kampaň je podporená aj nadlinkovou reklamou, slogany k uvažovaniu s Myslite UNIQA môžete vidieť na bigboardoch, bilboardoch, megaboardoch i citylightoch. Pričom časť z billboardov upriamuje pozornosť na zaujímavé slovenské miesta, ktoré nie sú veľmi známe. V hlavnom meste vás kampaň osloví aj prostredníctvom špeciálneho modrého autobusu, či reklamou na zadných oknách niekoľkých linkových autobusov. Od polovice septembra je nasadená aj pútavá televízna kampaň s polminútovýmimageovým spotom.

Netradičná kampaň prinesla aj viacero netradičných formátov. UNIQA poisťovňa, a.s. ako prvá spoločnosť na slovenskom trhu použila komerčný mappingna reklamu. Mapping je spôsob 3D projekcie, ktorý sa premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá. Objekt akoby premietaním ožíval, prípadne je v situácii, v ktorej ste ho nikdy nevideli. Predposlednú septembrovú sobotu sme prostredníctvom mappingunechali konštrukciu UFA na bratislavskom moste SNP zhorieť, rozpadnúť sa, nasprejovať grafitmi i zatopiť.

UNIQA poisťovňa

Zdroj: UNIQA poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články