ING sa oddnes mení na NN


			ING sa oddnes mení na NN
23.3.2015 Tlačové správy

Od dnešného dňa sa poisťovacia časť ING na Slovensku premenovala na NN. ING Životná poisťovňa, ING dôchodková správcovská spoločnosť a ING Tatry - Sympatia menia obchodné meno na NN Životnú poisťovňu, NN dôchodkovú správcovskú spoločnosť a NN Tatry - Sympatia.

 

 

Túto zmenu komunikuje už od 21. februára 2015 televízna kampaň, ktorej tvárou je populárny škótsky herec Ewan McGregor, známy z filmov Moulin Rouge, Trainspotting, alebo z nového celovečerného filmu Mortdecai. Oddnes kampaň pokračuje novým televíznym spotom.


Zmena obchodného mena všetkých troch spoločností je dôsledkom postupného oddeľovania poisťovacej časti ING od ING Group, ktorého prvá etapa sa uzavrela v minulom roku vstupom NN na amsterdamskú burzu Euronext. Pre ING Bank, N.V., pobočka zahraničnej banky, sa nič nemení, tá bude aj naďalej pôsobiť pod svojím súčasným obchodným menom.

Nové obchodné meno odkazuje k pôvodnému označeniu Nationale-Nederlanden, pod ktorým ING Životná poisťovňa v minulosti pôsobila na slovenskom trhu a ktoré niektoré zo spoločností patriacich do svetovej finančnej skupiny NN dodnes používajú.


ING informuje svojich klientov o zmene od konca januára tohto roka prostredníctvom listov aj elektronicky. Kampaň, ktorá predchádzala zmene obchodného mena z ING na NN, začala na Slovensku 21. februára 2015.

Jej súčasťou bol televízny spot s hercom Ewanom McGregorom a prezentácia v on-line médiách, vrátane sociálnych sietí. Na TV spoty s Ewanom McGregorom oddnes plynulo nadviaže hlavná kampaň lokálneho pôvodu, ktorá sa zameria na komunikáciu zmeny značky ING Životnej poisťovne a ING dôchodkových spoločností na NN.

O zmenu názvu symbolicky považujeme za začiatok novej etapy našej spoločnosti. Je to pre nás skvelá príležitosť stať sa ešte lepšími a ponúkať ešte kvalitnejšie produkty a služby ako tomu bolo doteraz. Verím, že naši klienti budú NN vnímať ako svoju značku, pretože u nás v NN na ľuďoch záleží. Tešíme sa na nové výzvy, ktoré pred nami stoja, aby sme tento cieľ dosiahli,“ uvádza Jiří Čapek, generálny riaditeľ NN SR.

Zdroj: NN Group

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články