Generali Slovensko: Sme najlepšie komunikujúcou poisťovňou

27.9.2013 Tlačové správy

Odborná porota súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2013, ktoré je jediným ocenením pre najlepšie komunikujúce inštitúcie na Slovensku so zákazníkom, dnes ocenila poisťovňu Generali Slovensko prvým miestom.

„Ocenenie si veľmi vážime a vnímame ho ako pozitívnu spätnú väzbu na aktivity, ktoré kopírujú náš positioning klientsky a servisne orientovanej spoločnosti,“ uviedla Zuzana Hliváková, vrchná riaditeľka marketingu a komunikácie Generali Slovensko.

Desaťčlenná porota zložená z odborníkov z oblasti reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy vyberala z nominovaných poisťovní tú najlepšiu s prihliadnutím na výsledky kvalitatívneho prieskumu.

Ten uskutočnila Katedra marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave formou mystery callingu po odbornom zaškolení a pod profesionálnym dohľadom výskumnej agentúry AKO. Porota zároveň zohľadnila výsledky poisťovne Generali Slovensko v oblastiach: PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2012 do augusta 2013.

Generali Slovensko poisťovňa

Zdroj: Generali Slovensko

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články