Generali podporuje klientov zasiahnutých povodňami v Európe

13.6.2013 Tlačové správy

Terst – Pracovné skupiny odborníkov v najviac zničených regiónoch, 24-hodinová podpora klientov denne, na mieru šité opatrenia na likvidáciu poistných udalostí a dobrovoľné iniciatívy zamestnancov – skupina Generali podniká mimoriadne kroky pre jednotlivé regióny s cieľom čeliť pohotovostnému režimu, v ktorom sa občania a podniky kvôli povodniam v stredovýchodnej Európe, Nemecku a Rakúsku za posledný týždeň ocitli.

 

Iniciatívy na poskytnutie pomoci v pohotovostnom režime, ako aj na zhodnotenie škôd, ktoré následkom zlého počasia vznikli, sa začali formovať od samotného začiatku povodňových udalostí. Generali odhaduje následky škôd – bez zaistných náhrad a daní – na približne 100 miliónov eur.

V Nemecku už bolo zaznamenaných niekoľko tisíc poistných udalostí, zatiaľ čo záplavy stále pretrvávajú. Časť zamestnancov skupiny, ktorí sa zvyčajne zaoberajú likvidáciou poistných udalostí, bola nasadená v zničených oblastiach. Konkrétne v meste Gera vznikla krízová jednotka s tímom zameraným na koordináciu operácií. Generali v meste v súčasnosti dokonca zvažuje plány na zriadenie náhradného ubytovania. Dve ďalšie centrá pôsobia v Bavorsku a Bádensku-Württembersku.

V Českej republike poskytujú stovky telefonických operátorov v spoločnostiach skupiny podporu svojim klientom. Z odhadovaného počtu 40 000 poistných udalostí operátori Českej pojišťovne zaznamenali vďaka svojmu odhodlaniu a využitím skúseností týždeň po udalostiach viac ako 10 000 poistných udalostí. V poisťovni Generali CZE už spracovali 30 % zaregistrovaných poistných udalostí. Pri likvidácii poistných udalostí boli ľuďom poskytnuté preddavky, aby tak mohli čeliť nepríjemnej situácii. Okrem dostupnosti 24-hodinového klientského servisu bola spustená informačná kampaň s cieľom oboznámiť občanov o postupoch pri poistných udalostiach. Rovnako vznikli iniciatívy na Facebooku a Twitteri. Zamestnanci zo spoločností skupiny sa zapojili do dobrovoľných činností v najviac zničených oblastiach. Na Slovensku, ako aj v Maďarsku, boli zriadené telefónne centrá na poskytovanie nepretržitej podpory.

V Rakúsku, kde riziká záplav a zosuvov pôdy ešte neustali, zriadila Generali tiesňovú linku, ktorá funguje 24 hodín denne. Na stránke spoločnosti je v súčasnosti k dispozícii návod na vysvetlenie spôsobu ako postupovať. Zákazníci môžu nahlásiť poistnú udalosť a byť včasne informovaní o stave postupu prostredníctvom SMS správ.

Generali Slovensko

Zdroj: Generali Slovensko

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS