Dovolenkári poisťovni najčastejšie hlásia zlomeniny, črevné problémy či alergické reakcie

Dovolenkári poisťovni najčastejšie hlásia zlomeniny, črevné problémy či alergické reakcie
Dovolenkári poisťovni najčastejšie hlásia zlomeniny, črevné problémy či alergické reakcie

Poisťovňa Union riešila toto leto i kuriózne prípady, vrátane rozdriapaného matraca a pomaľovaných hotelových stien.

Napriek tomu, že je letná dovolenková sezóna iba v polovici, klienti poisťovne Union nahlásili už 1394 poistných udalostí. Vlani poisťovňa riešila v letnom období medzi 1. júlom a 30. septembrom takmer 3300 prípadov. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa poisťovne Union Beáta Dupaľová Ksenzsighová.

Podľa hovorkyne patria k najčastejším poistným udalostiam úrazy. Medzi nimi vedú zlomeniny rúk či nôh, popŕhlenie medúzou, uštipnutie hmyzom, poranenie o koraly v mori, či rozbitie hlavy. Dupaľová Ksenzsighová dodáva, že tento rok je bohatý najmä na črevné problémy, zlomeniny a alergické reakcie.

Poisťovňa tiež riešila prípad 62-ročnej klientky, ktorá počas pobytu v USA utrpela náhlu cievnu mozgovú príhodu. „Vďaka krátkodobému cestovnému poisteniu, ktoré si objednala spolu s manželom za 60,48 eura, sme jej vedeli zabezpečiť okamžitú a nevyhnutnú starostlivosť - hospitalizáciu, odborné vyšetrenia a návrat späť domov. Celkové náklady sa zatiaľ vyšplhali na 25-tisíc eur,“ uviedla Martina Bubáková z oddelenia cestovného poistenia Union.

Ešte horšie dopadol dovolenkár vo Francúzsku. „Na prvý pohľad nevinná bolesť vyústila až do prasknutého žalúdočného vredu a pobytu v nemocnici. Poisťovňa zaň zaplatila 70-tisíc eur,“ povedala Bubáková.

Union preto vyzdvihuje význam cestovného poistenia, vďaka ktorému môžu klienti ušetriť tisíce eur, ktoré by inak museli platiť z vlastného účtu.

Kurióznu škodovú udalosť nahlásil klient poisťovne, ktorého mačka celkom rozdriapala matrac v hoteli. Personál od dovolenkára požadoval náhradu škody a keďže cestovné poistenie zvierat kryje okrem veterinárskych služieb aj škody, ktoré zvieratá môžu spôsobiť, celú škodu napokon zaplatila poisťovňa.

Netradičný prípad riešila poisťovňa i v gréckom hoteli, kde dvojročný chlapček využil chvíľkovú nepozornosť rodičov a pokreslil tri steny izby červeným rúžom. Hotel tak rodine vystavil účet za novú maľovku.

Zdroj: SITA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články