Ako je známe z výsledkov štúdie, poradcovia jednotlivých poisťovní majú dobré komunikačné schopnosti, vedia klientovi zrozumiteľne poskytnúť informácie a ponúknuť riešenie jeho požiadavky. Priestor na zlepšenie bol identifikovaný pri uvádzaní výhod domovskej poisťovne v porovnaní s konkurenciou a pri tzv. cross-sell predaji.
Mystery shopping začínal hodnotením internetových stránok poisťovní, s veľmi dobrým výsledkom, a následným kontaktovaním infoliniek, kde sa ukázali aj slabšie stránky. Podľa štúdie bolo potenciálnym klientom ponúknuté správne riešenie v dvoch tretinách všetkých prípadov. Wüstenrot poisťovňa bola jednou z dvoch poisťovní, ktorej poradcovia najčastejšie ponúkli správne riešenia.
Prieskum formou mystery shoppingu bol realizovaný v 120 pobočkách 12 poisťovní (Aegon Životná poisťovňa, Allianz – Slovenská poisťovňa, AXA Životní pojišťovna, ČSOB Poisťovňa, Generali Poisťovňa, ING Životná poisťovňa, KOMUNÁLNA poisťovňa, KOOPERATIVA poisťovňa, Metlife, Union poisťovňa, Uniqa poisťovňa a Wüstenrot poisťovňa) s použitím IKO (Index Kvality Obsluhy) na meranie kvality služieb a predaja.
Wüstenrot poisťovňa
Komentáre
Pridať komentár