AXA druhou najhodnotnejšou značkou v poisťovníctve


			AXA druhou najhodnotnejšou značkou v poisťovníctve

AXA sa v roku 2013 stala druhou najhodnotnejšou značkou v poisťovníctve podľa hodnotenia najekologickejších globálnych značiek. Hodnotenie Interbrand 2013 Best Global Green Brand porovnáva, ako verejnosť vníma ekologický prínos značky. Tiež, aké skutočné ekologické dopady značiek na spoločnosť.

AXA je stále druhou najvyššie hodnotenou poisťovňou, dosiahla 44. Priečku a zároveň patrí medzi druhú zo štyroch najvyššie hodnotených spoločností poskytujúcich finančné služby.

Podmienkou zodpovednosť

Nevyhnutnou podmienkou pre získanie ocenenia je záväzok správať sa zodpovedne. „Trvalo udržateľný rozvoj spoločnosti predstavuje schopnosť generácií uspokojovať svoje potreby tak, aby neohrozili túto schopnosť pre ďalšie generácie,“ hovorí generálny riaditeľ skupiny AXA Henri de Castries. Preto AXA stále kladie mimoriadny dôraz na environmentálnu zodpovenosť a usiluje sa o to, aby si aj naďalej budovala dôveru partnerov a klientov.

Tento rok dosiahla značka AXA v oblasti trvalej udržateľnosti zlepšenie. Najmä v oblasti prevádzky a vďaka rozsiahlejšiemu poskytovaniu informácií týkajúcich sa odvozu odpadu na skládky. Tiež vďaka výraznejšiemu zníženiu spotreby energie, emisií skleníkových plynov, spotreby vody a podobne. AXA nielen v prípade svojich zamestnancov, ale aj iných zainteresovaných subjektov aktívne podporuje povedomie o ekologickej problematike. „AXA na Slovensku veľmi aktívne pracuje na dodržiavaní týchto štandardov. V rámci politiky spoločenskej zodpovednosti realizujeme projekty ako AXA Srdcia v akcii, Deň chôdze zamestnancov AXA a mnohé ďalšie,“ hovorí Jana Tarčáková Janičová, hovorkyňa AXA v SR.

Skupina sa spolu s Výskumným fondom AXA zapája do programov zameraných na prevenciu pred rizikami v oblasti životného prostredia. Zvlášť sa orientuje na oblasť klimatických zmien. Mnohé iniciatívy sú pravidelne komunikované prostredníctvom stránky na facebooku AXA People Protectors.

Za aktívny príspevok pri ochrane životného prostredia v Číne získala skupina AXA ocenenie „CAPITAL Entrepreneur Green Enterprise Award 2012“. V súčasnosti pracuje AXA na zadefinovaní nových strategických cieľov v oblasti ochrany životného prostredia na niekoľko rokov dopredu.

Ako prebieha hodnotenie?

Každá značka je posudzovaná na základe dvoch kritérií:
Interbrand z verejne dostupných zdrojov hodnotí, koľko spoločností vypúšťa skleníkové plyny, ako nakladá s odpadmi alebo znečistenou vodou, ako efektívne zastrešuje svoju logistiku. Niektoré body možno získať aj za ekologicky šetrné produkty.
Druhú časť hodnotenia dostáva značka za to, ako ju vnímajú spotrebitelia

Rozdiel medzi dvoma hodnoteniami tvorí „Gap Score“. Pokiaľ je záporné, znamená to, že verejnosť vníma danú značku ako ekologickejšiu, než v skutočnosti je. Kladné skóre naopak hovorí o tom, že spotrebitelia snaženie danej spoločnosti nedoceňujú.

Na prvom mieste sa v rebríčku Interbrands ocitla značka Toyota, na 2. Ford a na 3. Honda. Naopak, na poslednom 50. mieste Colgate.

AXA


 

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články