Generali Slovensko posilnila kapacity kontaktného centra, ktoré je k dispozícii 24 hodín denne, aj počas víkendu. Posilnený je aj tím pracovníkov, ktorí vykonávajú obhliadky. Pre zrýchlenú likvidáciu škôd je poisťovňa pripravená poskytnúť klientom ja zálohy.
Odporúčame nasledovný postup pri poistnej udalosti:
V prípade poškodenia majetku je potrebné zabezpečiť, aby sa rozsah a následky poistných udalostí ďalej nezväčšovali. Počkať s odstraňovaním následkov alebo opravou poškodenej veci do vykonania obhliadky technikom poisťovne Generali Slovensko. Ak je nevyhnutné zo závažných hygienických alebo bezpečnostných dôvodov začať s odstraňovaním škôd skôr, potrebný bude preukázateľný dôkaz o vzniku o rozsahu škody, čiže treba zabezpečiť fotodokumentáciu (stačí aj mobilný telefón). Samozrejme, čo v najkratšom čase nahlásiť poistnú udalosť do poisťovne telefonicky, osobne alebo emailom.
Dôležité je vedieť, že v zmysle poistnej zmluvy má klient právo aj na úhradu nákladov účelne vynaložených na odvrátenie a zmiernenie následkov poistnej udalosti (napríklad sanácia, vysušovanie, odvoz odpadu a podobne). Tu je rovnako potrebné, aby si klienti odložili preukázateľné dôkazy ( bloky alebo faktúry za uvedené náklady).
Vzhľadom na povodne a záplavy, ktoré ohrozujú za posledné roky územie SR čoraz častejšie, odporúča poisťovňa Generali Slovensko, aby všetci ľudia, ktorí plánujú kupovať novú nehnuteľnosť alebo pozemok sa predtým skontaktovali s poisťovňou a poradili sa, či sa ich prípadná nová nehnuteľnosť nenachádza v záplavovej zóne a za akú cenu je možné uzatvoriť ich poistenie.
Generali Slovensko
Komentáre
Pridať komentár