ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti menia obchodné meno na NN


			ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti menia obchodné meno na NN
20.2.2015 Škody

Od 23. marca 2015 budú mať ING Životná poisťovňa a ING dôchodkové spoločnosti (ING dôchodková správcovská spoločnosť a ING Tatry-Sympatia) v obchodnom mene namiesto ING značku NN. Tvárou kampane, ktorá predchádza rebrandingu firiem, je populárny škótsky herec Ewan McGregor, známy z filmov Moulin Rouge, Trainspotting alebo z novej celovečernej snímky Charlie Mortdecai, ktorá mala nedávno premiéru aj v slovenských kinách.

 

 

 

 

Zmena obchodného mena je dôsledkom oddelenia poisťovacej časti ING od ING Group, ktorého prvá etapa sa uzavrela v minulom roku vstupom NN Group na amsterdamskú burzu Euronext. Pre ING Bank, N.V., pobočka zahraničnej banky, sa nič nemení, tá bude aj naďalej pôsobiť pod svojím súčasným obchodným menom. Nové obchodné meno odkazuje k pôvodnému označeniu Nationale-Nederlanden, pod ktorým ING Životná poisťovňa v minulosti pôsobila na slovenskom trhu a ktoré niektoré zo spoločností patriacich do svetovej finančnej skupiny NN dodnes používajú.

 

„Názov NN sme vybrali práve kvôli odkazu na Nationale-Nederlanden, pôvodnú poisťovňu, ktorej meno u nás nikdy nestratilo zvuk. Poukazuje na pôsobivú tradíciu našej spoločnosti v oblasti poistenia a je zároveň aj symbolickou poslednou bodkou za spoločným pôsobením s ING Bankou. Pre klientov sa však týmto nič nemení. Hoci sa zmení naše obchodné meno, klienti i naďalej ostávajú našou prioritou číslo jeden a vždy budeme ich spoľahlivým partnerom, a to v zmysle našich NN hodnôt Clear (zrozumiteľnosť a transparentnosť), Care (starostlivosť a láskavosť, a Commit (spoľahlivosť a dôvera)," uvádza Jiří Čapek, generálny riaditeľ poisťovacej časti ING SR.

Mediálna kampaň, ktorá predchádza zmene časti obchodného mena z ING na NN, štartuje na Slovensku 23.2. 2015 a zahŕňa hraný televízny spot a prezentáciu v on-line médiách, vrátane sociálnych sietí. Klienti sú o zmene informovaní od konca januára tohto roka prostredníctvom listov aj elektronicky. Na TV spoty s Ewanom McGregorom plynule nadviaže od 23. marca 2015 hlavná kampaň, ktorú pripravila ING v lokálnej produkcii so zameraním na komunikáciu zmeny značky z ING na NN.

ING poisťovňa

Zdroj: ING Životná poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články