Komerčná, zdravotná aj digitálna poisťovňa sa tak budú v médiách prezentovať jednou spoločnou tvárou, čo podporí synergický efekt komunikácie. „Kreatívny koncept Anjel strážny reprezentuje strategický zámer pre ďalšie prepájanie a vnímanie našich značiek Onlia a Union,“ hovorí Marek Mikle, riaditeľ marketingu v Union poisťovniach.
Doterajšia komunikácia Onlie bola primárne určená pre online kanály, keďže produkty a služby sú online a zasahuje klientelu, ktorá vyhľadáva pohodlné a moderné online služby. „Z prieskumov, ale hlavne zo správania našich zákazníkov vidíme jednoznačný trend smerom k online poisteniu a preto sme strategicky pristúpili k ešte výraznejšiemu prepojeniu našich značiek Onlia a Union. Toto prepojenie vytvára najefektívnejšiu alternatívu na ďalší rast online poistenia a značky Onlia na Slovensku,“ dodáva Marek Mikle.
Onlia je dynamicky sa rozvíjajúca inovatívna značka online poistenia a jej prepojením s Union-om získa Onlia podporu silnej poisťovne a Union na oplátku injekciu inovatívnych myšlienok. Budeme sa snažiť využiť efekt prepojenia tradičného vnímania 25 ročnej poisťovne a moderných trendov v online poisťovníctve.
Každý, kto si teraz poistí svoje auto online, získa navigáciu Sygic zadarmo. Snažíme sa hľadať benefity, ktoré sú vhodné a praktické pre vodičov, čo je primárna cieľová skupina kampane.
Komentáre
Pridať komentár