Poisťovňa Union predstavila nový komunikačný koncept značky Onlia

Poisťovňa Union predstavila nový komunikačný koncept značky Onlia
Poisťovňa Union predstavila nový komunikačný koncept značky Onlia
12.2.2018 Poistný trh, Produkty

Nový koncept, ktorého hlavným predstaviteľom je postava Anjela strážneho v podaní herca Ľuboša Kostelného, prepojí všetky komunikácie troch poisťovní, ktoré v portfóliu Union má.

Komerčná, zdravotná aj digitálna poisťovňa sa tak budú v médiách prezentovať jednou spoločnou tvárou, čo podporí synergický efekt komunikácie. „Kreatívny koncept Anjel strážny reprezentuje strategický zámer pre ďalšie prepájanie a vnímanie našich značiek Onlia a Union,“ hovorí Marek Mikle, riaditeľ marketingu v Union poisťovniach.

Doterajšia komunikácia Onlie bola primárne určená pre online kanály, keďže produkty a služby sú online a zasahuje klientelu, ktorá vyhľadáva pohodlné a moderné online služby. „Z prieskumov, ale hlavne zo správania našich zákazníkov vidíme jednoznačný trend smerom k online poisteniu a preto sme strategicky pristúpili k ešte výraznejšiemu prepojeniu našich značiek Onlia a Union. Toto prepojenie vytvára najefektívnejšiu alternatívu na ďalší rast online poistenia a značky Onlia na Slovensku,“ dodáva Marek Mikle.

Onlia je dynamicky sa rozvíjajúca inovatívna značka online poistenia a jej prepojením s Union-om získa Onlia podporu silnej poisťovne a Union na oplátku injekciu inovatívnych myšlienok. Budeme sa snažiť využiť efekt prepojenia tradičného vnímania 25 ročnej poisťovne a moderných trendov v online poisťovníctve.

Každý, kto si teraz poistí svoje auto online, získa navigáciu Sygic zadarmo. Snažíme sa hľadať benefity, ktoré sú vhodné a praktické pre vodičov, čo je primárna cieľová skupina kampane.

Zdroj: Union

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS