„S poskytovateľmi MR zariadení sme sa opäť dohodli tak, aby našim poistencom poskytli najkratší možný termín a to automaticky“, hovorí Elena Májeková, členka predstavenstva ZP Union. Ak by poistenec nebol spokojný s termínom, ktorý na MR vyšetrenie dostal, môže kontaktovať callcentrum Union ZP, ktoré mu pomôže nájsť pracovisko s najskorším dátumom objednania.
Toto opatrenie už zdravotnú poisťovňu Union stálo dohromady takmer 250 000 eur. „Je pre nás dôležité zabezpečiť pre našich poistencov komfortnú čakaciu dobu na magnetickú rezonanciu, pretože jej miesto medzi vyšetrovacími metódami je nezastupiteľné a stáva sa už štandardnou vyšetrovacou metódou,“ vysvetľuje E. Májeková.
V minulom roku zdravotná poisťovňa Union preplatila takmer 24 300 MR vyšetrení čo predstavuje 5 % medziročný nárast ich počtu.
Komentáre
Pridať komentár