Klienti doplnkových dôchodkových spoločností považujú za ideálne, keď ich doplnková dôchodková spoločnosť kontaktuje aspoň raz ročne a spoločne s nimi reviduje existujúcu zmluvu, prezradil prieskum. Z tohto pohľadu vyšla najlepšie ING Tatry-sympatia, d.d.s. 34 % opýtaných uviedlo, že ich v priebehu trvania zmluvy doplnková dôchodková spoločnosť kontaktovala. Ďalšie „medailové" pozície v tomto hodnotení získali spoločnosti Stabilita d.d.s. a AXA d.d.s.
"Pravidelný kontakt s finančnou inštitúciou považujú klienti za prioritnú súčasť kvalitného, klientskeho servisu. Ak ich finančná inštitúcia proaktívne kontaktuje, je to pre nich signál, že pre ňu nie sú len číslom, ale osobou, ktorá je pre nich významná. A to si vážia," uviedol k výsledkom prieskumu Michal Drobník z výskumnej agentúry Ipsos.
55 % Slovákov je spokojných s doplnkovým dôchodkovým sporením, ktoré majú uzavreté. V rebríčku spoločností dosahujú nadpriemernú spokojnosť ING Tatry-sympatia, d.d.s. a AXA d.d.s., ktoré majú rovnaké hodnotenie čo do pomeru spokojných a nespokojných klientov.
Časom, kedy Slovákov telefonáty prípadne listy z finančných inštitúcií otravovali, už zdá sa odzvonilo. Najnovšie trendy nasvedčujú tomu, že klienti chcú mať svoje financie a investície pod kontrolou a záleží im na tom, čo sa s ich peniazmi deje. V porovnaní s obyvateľmi susednej Českej republiky slovenskí klienti vo vyššej miere vyžadujú od svojej doplnkovej dôchodkovej spoločnosti lepšiu informovanosť. Podľa ďalších výsledkov prieskumu Slováci kladú dôraz na proaktívnu komunikáciu, personalizovaný kontakt a prejav záujmu o klienta aspoň jedenkrát ročne.
Komentáre
Pridať komentár