Európania šetria – ale poistenia sa to netýka


			Európania šetria – ale poistenia sa to netýka
16.1.2013 Poistný trh

Európski spotrebitelia sú pri znižovaní životných nákladov ochotní vzdať sa jedál v reštauráciách, dovolenky i značkového oblečenia, ale poistenie považujú stále za zásadnú investíciu. Vyplýva to z prieskumu GfK pro Zurich Insurance Group v siedmich európskych krajinách.

V odpovedi na otázku, na čom budú v roku 2013 šetriť Švajčiari, Nemci i Rusi, opýtaní uviedli, že s najväčšou pravdepodobnosťou znížia výdavky na večere v reštauráciách, aby tak znížili rodinný rozpočet. Rakúšania, Portugalci Španieli by boli ochotní krátiť svoj ​​cestovný rozpočet, zatiaľ čo Taliani by minuli menej za odev a módne doplnky.

Štvrtina Švajčiarov, Nemcov a Rusov, rovnako ako takmer tretina Rakúšanov, by bola ochotná minúť menej za auto alebo motorku.
Respondenti zo všetkých krajín sa zhodli, že napriek ekonomickej kríze sa nutnosť platiť si dobré poistenie nemení. Viac ako 91 % opýtaných v stredomorských krajinách a  vo Švajčiarsku uviedlo, že si budú ďalej platiť svoje oistenie, aj keď budú musieť krátiť rodinný rozpočet.

Pre Talianov je najdôležitejšie úrazové poistenie, zatiaľ čo v Portugalsku považujú za najdôležitejšie poistenie domácnosti. Švajčiari a Nemci si zakladajú predovšetkým na poistení zodpovednosti.

Insurance Insight

Zdroj: Insurance Insight

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS