Allianz: Sme pripravení na vyšší počet hlásení škôd po búrkach. Klientov varujeme SMS-kami


			Allianz: Sme pripravení na vyšší počet hlásení škôd po búrkach. Klientov varujeme SMS-kami

Allianz – Slovenská poisťovňa pozorne sleduje a vyhodnocuje situáciu na Slovensku, kde je momentálne vyhlásený 1. až 3. stupeň hydrorologickej výstrahy.

Najkritickejšia situácia je na krajnom západe Slovenska, predovšetkým na Záhorí, kde je hrozba extrémnych dažďov najvyššia a aktuálne je tam vyhlásený 3. stupeň výstrahy. 

Allianz je na zvýšený počet hlásení o škodách spôsobených práve dažďom a následnými povodňami a záplavami pripravená kapacitne, aj technicky.


Mohlo by vás zaujímať: Na začiatku školského roka Allianz registruje viac úrazov detí


„V lokalitách, kde bude najviac škôd, budú s obhliadkami opäť pomáhať aj kolegovia z iných častí Slovenska, aby mali klienti čo najrýchlejšie vyriešenú nahlásenú škodu. Menšie škody riešime bez obhliadky - po nahlásení a zaslaní fotodokumentácie škody posielame klientom automaticky poistné plnenie na účet. Pri väčších či komplikovanejších škodách urobíme najskôr obhliadku a zdokumentovanie škody. V prípade potreby môžeme klientom poskytnúť zálohu na opravu poškodení,“ vysvetľuje hovorkyňa Allianz Lucia Strnad Muthová.

Pracovníci Allianzu budú v pohotovosti aj počas víkendu. „V sobotu aj v nedeľu je zabezpečená plná kapacita našej infolinky aj obhliadkového servisu. Klientom, ktorí majú svoj majetok v oblastiach s vyhláseným 3. stupeň výstrahy, ako je aktuálne v Malackách, Skalici, Senici a na Myjave, automaticky odosielame varovné sms správy,“ dodáva riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz Dárius Nógli.


Mohlo by vás zaujímať: Allianz spúšťa PZP e-kolobežiek. Rozhodujúca je rýchlosť a hmotnosť


Škody spôsobené povodňami, záplavami, či atmosférickými zrážkami sú kryté už v základnom balíku majetkového poistenia Môj domov. Škody spôsobené živlom na motorových vozidlách kryje havarijné poistenie, takisto v rámci základného balíka poistenia.

Ako nahlásiť škodu po povodni:

  • Pri akejkoľvek škode na majetku odporúčame čo najskôr kontaktovať poisťovňu a škodu nahlásiť - online, prostredníctvom webstránky poisťovne, prípadne telefonicky alebo cez svojho obchodníka.
  • Vždy odporúčame poškodenia aj nafotiť a fotodokumentáciu priložiť k hláseniu škody.
  • Po zdokumentovaní rozsahu škôd je možné začať s odstraňovaním následkov škôd a opravou majetku.
  • Menšie škody riešime bez obhliadky a poistné plnenie posielame na účet čo najskôr po jeho odsúhlasení klientom.
  • V prípade, že je potrebné zamedziť vzniku ešte väčšej škody alebo je potrebné odstrániť následky škody z hygienických dôvodov, je možné začať s odstraňovaním následkov škôd a opravou aj bez kontaktu s poisťovňou.
  • Po doložení všetkých potrebných dokumentov (faktúry a bločky za opravu) poisťovňa vyplatí poistné plnenie do niekoľkých dní.
  • V prípade potreby môže poškodený požiadať aj o vyplatenie zálohy na opravu.
Zdroj: Allianz-SP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články