Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami

Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami
Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami
20.10.2025 Poistný trh

Allianz medziročne výrazne zvýšil hodnotu značky – až o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota v jeho 135-ročnej histórii.

Allianz opäť potvrdil svoju pozíciu medzi najhodnotnejšími značkami a už siedmy rok po sebe zostáva najúspešnejšou poisťovacou značkou na svete. V najnovšom rebríčku Best Global Brands 2025 spoločnosti Interbrand postúpil o dve priečky vyššie na 27. miesto.

Hodnota značky vzrástla o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota značky Allianz v jej 135-ročnej histórii.

„Naša stabilná vedúca pozícia a trvalý rast hodnoty značky v tomto dôležitom rebríčku 100 najlepších značiek sveta potvrdzujú kompetentnosť a dôveru Allianz, ktorú nám denne prejavujú naši zákazníci a obchodní partneri,“ uviedol vedúci skupinovej stratégie, marketingu a distribúcie skupiny Allianz, Bernd Heinemann.

Značka stále v kurze

Allianz v prestížnom rebríčku predbehol značky ako American Express či Ikea, pričom za ním zostali aj globálne rastúce značky ako Netflix.


Mohlo by vás zaujímať: Pri investovaní je dôležitý autopilot.  Nechajte peniaze rásť s deťmi, radí odborník


Výsledky tento rok odrážajú efektívnu evolúciu stratégie Allianzu smerom k tomu, aby bol Allianz stále „v kurze“. Po úspešnej fáze zjednodušovania sa pozornosť presunula smerom k zákazníkom. So zameraním na kľúčové silné stránky ako dôvera, kompetencia a ochrana toho, na čom ľuďom najviac záleží, bola značka Allianz nastavená tak, aby vytvárala hlboké spojenia, emocionálne zážitky a prínos pre spoločnosť na celom svete.

„Prostredníctvom našej stratégie „značka v kurze“ premieňame partnerstvá na silné platformy spolupatričnosti. Na 70-tich trhoch prekračujeme hranice tradičnej reklamy a dávame našej značke život prostredníctvom zmysluplných aktivít a autentického angažovania sa,“  zdôraznila vedúca globálnej značky, partnerstiev a sponzoringu Allianz Dorothee Mathieu.

Globálny dopad Allianzu

Ako svetový poisťovací partner Olympijského a paralympijského hnutia je Allianz od roku 2021 súčasťou najväčšieho športového podujatia na svete.


Mohlo by vás zaujímať: Marek Kollárik: Poisťovníctvo nie je sexy, ale mladým vie ponúknuť viac, než sa zdá


V rámci Allianz Family of Stadiums nesie niekoľko štadiónov na rôznych kontinentoch názov Allianz. Allianz štadióny hostia športové podujatia pre 10 miliónov fanúšikov a zainteresovaných strán ročne. Iniciatíva Power of Unity podporuje v dobe polarizácie konštruktívne zapojenie a spolupatričnosť, prostredníctvom komunitných programov, odborných diskusií a ocenení Unity Sports Awards.

Allianz pôsobí na poisťovacom trhu už 135 rokov a aktuálne ho tvorí viac ako 156 000 zamestnancov, 120 000 agentov a sprostredkovateľov, ktorí poskytujú výnimočné služby 128 miliónom zákazníkov v 70-tich krajinách. Kompletný rebríček najhodnotnejších značiek nájdete na Interbrand

Zdroj: Allianz-SP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články