ČSOB Poisťovňa aktuálne: Mapujú sa škody

23.7.2014 Tlačové správy

Hoci počasie sa opäť vracia do svojho letného režimu, silná prietrž mračien, ktorá v uplynulých dňoch zasiahla najmä stred Slovenska, má svoje následky a mapujú sa postihnuté oblasti. ČSOB Poisťovňa podľa predbežných odhadov zaznamenala škody vo výške približne 25 000 eur. Najviac hlásení poisťovňa prijala zo stredného Slovenska, primárne zo  žilinského regiónu. Do najviac zasiahnutých oblastí poisťovňa aktívne telefonuje.

 

Praktické rady

Ak poistencovi vznikla škoda, treba zavolať čo najskôr na call centrum likvidácie. K dispozícii sú nasledujúce čísla:

-       0850 311 312,

-       0912 611 612,

-       0906 330 330.

Operátor call centra následne klienta oboznámi s ďalšími krokmi a praktickými radami, ktoré sú doležité pri likvidácii poistnej udalosti. Po nahlásení udalosti príde poistencovi potvrdzujúca sms s číslom hlásenia. Je potrebné, aby toto číslo alebo číslo zmluvy následne klient používal pri komunikácii s poisťovňou pri vybavovaní všetkých náležitostí spojených s poistnou udalosťou.

V prípade, že sa Vám nepodarí dovolať a všetci operátori sú obsadení, je dôležité zanechať na seba telefonický kontakt a ČSOB Poisťovňa sa klientovi v čo najrýchlejšom čase ozve.

 

Na čo netreba zabudnúť

 

1.    Fotodokumentácia je dôležitá

Škody spôsobené živlom odporúčame fotograficky zdokumentovať a zaslať poisťovni podľa inštrukcii na určenú e-mailovú adresu. Základné inštrukcie dostane poistenec v telefonickom rozhovore. Odporúčame urobiť čo najviac záberov. K fotografiám treba dodať ešte doplňujúce údaje ako napríklad rozmery postihnutých priestorov, vek zničených spotrebičov, prípadne iných predmetov poistenia, ich nadobúdacie ceny a podobne.

Dôležité je odložiť si všetky doklady o úhrade nákladov, ktoré má poistený v súvislosti s odstraňovaním škody. Ide napríklad o náklady na dezinfekčné prostriedky, tlakové umývanie od nánosov bahna, atď. 

2.    Poškodené predmety nevyhadzujte

Poistený je upozornený na to, že do doby vyplatenia poistného plnenia je povinný uchovať poškodené predmety. Samozrejme, za predpokladu, že nevzniká pre neho alebo pre jeho okolie hygienické či bezpečnostné riziko. Ak nie je klient schopný alebo ochotný vykonať takéto  zjednodušené zdokumentovanie škody, vysielame na miesto technika, ktorý zdokumentovanie vykoná a oboznámi poisteného s jeho následnými povinnosťami.

3.    Ak je situácia veľmi vážna

Ak máme poznatok, že je postihnuté  konkrétne územie, podľa uzatvorených poistných zmlúv v danej lokalite telefonujeme našim poisteným a pýtame sa ich, či im vznikli škody, prípadne určujeme  ich rozsah.

Podľa  veľkosti škôd a naliehavosti situácie dávame inštrukcie našim klientom, resp. vysielame na miesto mobilných technikov, ktorí  následne dokumentujú vzniknuté škody.

4.    Ak je škoda menšieho rozsahu

V prípade, že sa nejedná o rozsiahlu škodu, klientom vysvetlíme, čo je pre poskytnutie poistného plnenia dôležité a ponúkneme im možnosť zdokumentovať poškodenie vlastnými prostriedkami.

Najčastejšie aktuálne hlásené škody:

-       zaplavená pivnica, spálňa, obývačka,

-       poškodená podlaha,

-       poškodené steny, omietky,

-       zatečená kotolňa,

-       poškodený televízor, chladnička,

-       poškodené dvere, parapetné dosky,

-       a iné.

 

ČSOB Poisťovňa 

Zdroj: ČSOB Poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články