Poisťovníctvo v roku 2014: ČSOB Poisťovňa


			Poisťovníctvo v roku 2014: ČSOB Poisťovňa
1.2.2014 Rozhovory

Ocenenie ekonomického týždenníka Trend v kategórii Poisťovníctvo ako Trend Top ČSOB Poisťovňa roka. Zmeny vo vedení poisťovne i nové poistné produkty.  Toto boli podľa slov generálneho riaditeľa ČSOB Poisťovne Luca Coolsa hlavné udalosti minulého roka. „Naše motto je „Zákazník na prvom mieste“ a to nás ženie, aby sme podávali čo najlepší výkon k službám a spokojnosti našich klientov.“

 

Čo dôležité sa vo vašej poisťovni udiali za posledných 12 mesiacov?

Jedným z najdôležitejších momentov, ktorý nás v minulom roku veľmi potešil, bolo ocenenie ekonomického týždenníka TREND v kategórii Poisťovníctvo ako Trend Top ČSOB Poisťovňa roka 2013. Veľké poďakovanie za tento úspech patrí najmä neustálemu rozširujúcemu sa portfóliu klientov, našim obchodným partnerom a samozrejme, zamestnancom celej ČSOB Finančnej skupiny.

Zmenou prešlo v nedávnych týždňoch aj vedenie poisťovne, ktoré sme posilnili dvomi novými členmi - Vladimírom Šošovičkom a Danielom Jursom. Vladimír Šošovička je ako člen predstavenstva ČSOB Poisťovne zodpovedný za produkty životného poistenia, aktuárov a financie.  Daniel Jursa vo svojej pozícii zastrešuje oblasť predaja bankopoistenia, priameho predaja, siete viazaných agentov a externú distribúciu.

Čo sa týka nových produktov, priniesli sme nové poistenie podnikateľských rizík v segmente malých a stredných podnikateľov Businessplus+, ďalej napríklad novinky v havarijnom poistení a nový rizikový životný produkt.

Ako v oblasti poisťovníctva hodnotíte rok 2013? Splnil vaše očakávania - v čom áno a v čom nie?

Trh poisťovníctva na Slovensku je v medzinárodnom porovnaní síce relatívne malý, s nízkym podielom na hrubom domácom produkte, avšak poskytujúci množstvo obchodných príležitostí. Ľudia a spoločnosti či firmy sú si vedomé dôležitosti správnej ochrany pred rizikom a myslia aj na dlhodobé úspory. Toto, predpokladám, v dlhodobom horizonte poskytne trhu poisťovníctva rast a to najmä v čase, keď ekonomická kríza raz pominie. Náš trh je však stabilný, nakoľko Národná banka Slovenska ako regulátor vykonáva svoju prácu dobre práve tým, že sa zaujíma o silu a kontroluje zdravú kondíciu spoločností.

3, Čo očakávate v roku 2014 od poistného trhu na Slovensku a v čom si myslíte, že bude náročný? Čo čaká konkrétne vašu poisťovňu?

V tomto roku výrazný rast trhu poisťovníctva neočakávam. Nachádzame sa v náročnom ekonomickom prostredí, kde firmy a ľudia šetria na výdavkoch, čo trh ovplyvňuje. 

Za našu spoločnosť však musím skonštatovať, že aj v tomto roku máme predsavzatie pokračovať vo svojom raste, pričom nás poháňa dôvera klientov voči našim produktom a službám. Našu stratégiu staviame na predaji prostredníctvom všetkých distribučných kanálov, t.j. prostredníctvom pobočiek ČSOB banky, vlastnej agentskej siete a cez externý distribučný kanál. Naše motto je „Zákazník na prvom mieste“ a to nás ženie, aby sme podávali čo najlepší výkon k službám a spokojnosti našich klientov. 

oPoisteni.sk

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS