Najhodnotnejšou značkou medzi poisťovňami je už ôsmy rok AXA


			Najhodnotnejšou značkou medzi poisťovňami je už ôsmy rok AXA
18.10.2016 Poistný trh

Tohtoročný rebríček Interbrand, ktorý vyhlasuje sto najlepších značiek sveta, potvrdzuje globálnu silu značky AXA. 

Poisťovňa AXA je 46. najhodnotnejšou značkou na svete, prvou najhodnotnejšou medzi poisťovňami a treťou najlepšou značkou naprieč finančným sektorom. AXA sa zároveň stala prvou poisťovňou, ktorá sa v tomto hodnotení umiestnila ôsmy rok po sebe. V najrýchlejšie rozvíjajúcich sa značkách drží AXA 16. pozíciu. Hodnota značky v tomto roku vzrástla o 14 % na 10,579 miliárd dolárov (vyše 9,615 miliárd eur).

Sme veľmi hrdí na to, že je AXA najhodnotnejšou značkou medzi poisťovňami už ôsmy rok po sebe. AXA je mimoriadne cennou značkou, ktorej dôveruje 103 miliónov klientov po celom svete. Od roku 2013 sa hodnota značky zvýšila o 49 %, čo ilustruje našu strategickú víziu poskytovať klientom ochranu a zlepšovať tým ich život,“ hovorí Karel Žyla, manažér PR a internej komunikácie AXA ČR a SR.

V tohtoročnom rebríčku Interbrand´s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelia tri hlavné iniciatívy, ktoré zvýšili hodnotu značky a úspech celej globálnej skupiny AXA.

Prvým z nich bolo posilnenie inovácií tak, aby AXA lepšie slúžila svojim klientom a mohla lepšie predvídať ich potreby. Druhou iniciatívou je posilnenie spoločenskej zodpovednosti a zodpovedného rastu. A poslednou je rozšírená prítomnosť skupiny AXA v Afrike a na Blízkom východe.

Kritériá pre zaradenie do rebríčka Interbrand´s Top 100 Best Global Brands môžu spĺňať iba globálne značky, pôsobiace naprieč kontinentmi, prekonávajúce kultúrne hranice a dosahujúce rast na všetkých vyspelých trhoch. Najmenej 30 % príjmov musí pochádzať z oblasti mimo domáci región. Značka musí byť prítomná v Ázii, Európe, Severnej Amerike a rovnako musí byť prítomná na rozvíjajúcich sa trhoch.

Musí poskytovať dostatočne verejné a dostupné údaje o svojom hospodárení. Očakávaný ekonomickývýsledok musí byť dlhodobo kladný. Značka musí mať verejný profil a povedomie naprieč všetkými hlavnými ekonomikami sveta.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články