Od polovice septembra tak môžu zákazníci poisťovne prostredníctvom mobilného hodnotiaceho systému zasielať podnety a pripomienky týkajúce sa odbornosti a správania sa personálu, rýchlosť vyriešenia požiadaviek alebo celkové prostredie pobočiek.
Ich podnety sú pre poisťovňu cenným zdrojom informácií pri zlepšovaní ako zákazníckeho servisu, tak aj jednotlivých produktov.
„Spokojnosť zákazníkov je jedným z pilierov dlhodobej stratégie skupiny AXA ČR a SR. Hodnotiaci systém Staffino sa stáva dôležitým zdrojom spätnej väzby, popri už bežných uvítacích a servisných telefonátoch a pravidelných dotazníkových prieskumoch,“ hovorí David Poes, riaditeľ úseku Customer Value Management. „Našim cieľom je, aby zákazníci boli s poskytovaným servisom na pobočkách a s našimi produktami maximálne spokojní,“ dodáva David Poes.
Do pilotnej fázy hodnotenia zamestnancov a produktov sa zapojilo 14 pobočiek v Českej republike a 17 pobočiek na Slovensku. Služba dáva zákazníkom priestor jednoducho vyjadriť svoje bezprostredné pocity z návštevy pobočky a spokojnosť s ponúkanými produktami.
Od spustenia hodnotenia v polovici septembra zákazníci poisťovne zaslali už desiatky podnetov. Podľa prvotných výsledkov zákazníci najviac oceňujú odborné znalosti zamestnancov na pobočkách a rýchlosť vyriešenia svojich požiadaviek.
Komentáre
Pridať komentár