„Výsledky v Zlatej minci 2015 sú pre nás dôkazom, že produkty v našom portfóliu sú obľúbené a navrhnuté tak, aby prinášali klientom pridanú hodnotu, čo nakoniec ocenila aj porota tejto súťaže. Na vývoji nových produktov sme v predchádzajúcich rokoch intenzívne pracovali, a aj naďalej budeme sledovať trendy, aby naše produkty ešte lepšie zodpovedali potrebám klientov,“ uviedol Karel Žyla, manažér PR a komunikácie skupiny AXA pre Českú republiku a Slovensko.
Najväčší úspech v súťaži zaznamenala skupina AXA v kategóriách Rizikové životné poistenie s produktom ActiveLife a Doplnkové dôchodkové sporenie, v ktorých získala Zlatú mincu. Druhú priečku obsadilav kategórii Úrazové poistenie s produktom 5 PLUS. Sympatie poroty si rovnako získali investičné životné poistenie Kumulativ MAX a AXA CEE Akciový fond. V kategórii Fondy fondov bodoval fond AXA SelectionEmergingEquity.
Výsledky prestížnej súťaže finančných produktov Zlatá minca 2015 boli zverejnené 18. januára 2016. Hlasovania odbornej poroty sa zúčastnilo 61 nezávislých finančných expertov, ktorí hodnotili produkty v 30 produktových kategóriách bánk, poisťovní a fondov.
Okrem toho ocenili aj spoločnosti a produkty v samostatných kategóriách Najinovatívnejšia banka, Najinovatívnejšia poisťovňa a OBJAV roka 2015. Medzi kritériá, podľa ktorých sa produkty hodnotia, patria využiteľnosť produktu, dostupnosť, efektivita, inovatívnosť, unikátnosť a samozrejme kvalita.
Komentáre
Pridať komentár