Telemedicína je v NN Životnej poisťovni trendy. Šetrí čas i peniaze klientom


			Telemedicína je v NN Životnej poisťovni trendy. Šetrí čas i peniaze klientom
5.1.2017 Produkty

Vyskladať si životné poistenie na mieru a získať poistenie bez povinnej investičnej zložky, prípadne si poistené riziká meniť podľa aktuálnych potrieb. S týmito novinkami sa môže pochváliť NN Životná poisťovňa v rámci produktu rizikové životné poistenie NN Protect.

Podľa slov Petra Brudňáka, generálneho riaditeľa NN Životnej poisťovne a NN dôchodkových spoločností, rastie záujem klientov o telemedicínu, v rámci ktorej získava klient i jeho rodina lekársku starostlivosť na diaľku. „Máme aj ďalšie ambiciózne plány. Do jedného roka by sme chceli digitalizovať procesy pri všetkých poistných produktoch.“

Peter Brudnak_NN

Patríte medzi desať najatraktívnejších firiem v odvetví „Financie, bankovníctvo, poisťovníctvo a audítorstvo“. Ako sa vám to podarilo dosiahnuť?
Máme atraktívnu, modernú a dynamickú značku. Zamestnávame veľmi skúsených ľudí, ktorí na slovenskom poistnom trhu pôsobia dlhodobo. Máme jednu z najlepších obchodných služieb a naše produkty patria k top na trhu.

Záleží nám na tom, aby rady, ktoré dávame klientom, boli vždy kvalitné. Sme spoľahliví v rámci plnenia poistných udalostí, máme minimum sťažností a snažíme sa byť pre našich pracovníkov atraktívnym zamestnávateľom. Samozrejme, každý sa môže zlepšovať, a my nie výnimkou.

V tomto roku ste spustili predaj nového, čisto rizikového životného poistenia NN Protect. Na akých ďalších produktových novinkách staviate?
NN Protect si môžu klienti vyskladať podľa seba. Získajú poistenie bez povinnej investičnej zložky, poistené riziká si môžu meniť podľa svojich aktuálnych potrieb, a to i počas trvania poistenia. Napríklad, v prípade splácania hypotéky či úveru, si môžu poistnú sumu postupne znižovať.

Ďalšou novinkou, ktorú sme zaviedli od apríla 2016, je asistenčná služba NN Rodinný lekár. Klient získava telefonicky alebo cez video hovor odborné lekárske poradenstvo v ktorúkoľvek nočnú i dennú hodinu 365 dní v roku, pre seba i ďalších štyroch členov rodiny.

Nemusia nikam chodiť a majú istotu, že lekár im je vždy poruke. Službu využívajú najmä ľudia, pre ktorých je lekárska starostlivosť ťažšie dostupná alebo starší klienti, ktorí sa potrebujú poradiť s lekárom. Zaujímavá je tiež aktuálna cena - pre našich klientov len 1 euro mesačne.

Má klient asistenčnú službu NN Rodinný lekár zahrnutú v rámci svojho životného poistenia?
Pôvodne sme ju poskytovali pri uzatvorení novej zmluvy alebo nových pripoistení s NN. Od októbra sme však pre veľký záujem rozšírili dostupnosť NN Rodinného lekára a naši existujúci klienti si ho môžu zriadiť bez toho, aby si k svojej poistke uzatvárali nové pripoistenie či doplnkové dôchodkové sporenie.

V čom sa ako poisťovňa cítite silní, pokiaľ ide o životné poistenie?
Sme lídrom na trhu v oblasti pripoistenia kritických chorôb dospelých, pretože kryjeme až 67 diagnóz, vrátane nádorových a srdcovo-cievnych ochorení - je to jeden z našich hlavných nástrojov, ktorým chceme pomáhať ľuďom. Máme výborne vyškolených poisťovacích agentov, ktorí sa neustále vzdelávajú a vedia klientom ponúknuť to najlepšie riešenie ušité na mieru.

Rád by som ešte spomenul, že sme sa zamerali aj na inovácie pripoistení odškodného za dobu liečenia úrazu s progresiou a bolestným. Ide o jedno z najžiadanejších a najviac dojednávaných pripoistení v rámci našich produktov.

Akým spôsobom fungujú makléri, s ktorými spolupracujete? Máte nejaké moderné technológie, ktoré môžu využívať?
Za veľký prínos pre celú maklérsku komunitu, či už v rámci internej alebo externej siete, by som označil digitalizáciu našich predajných procesov. Do jedného roka by sme chceli dané procesy nastaviť aj pri všetkých poistných produktoch. Toto riešenie spružní celý proces zjednávania poistenia a uzatvorenia zmluvy.

Biometrickým podpisom zrýchlime spracovanie zmlúv a znížime náklady na administratívu. Elektronické dokumenty určite ocenia makléri aj likvidátori v teréne alebo ďalší, ktorí často jednajú mimo kanceláriu.

Na čo kladiete dôraz v rámci vzdelávania maklérov, ktorých prijímate do vašich radov?
Zakladáme si na dlhodobom a komplexnom vzdelávaní s vysokou pridanou hodnotou. Naším cieľom je uspokojovať potreby klientov a pomáhať im napĺňať životné ciele. To nie je možné bez neustáleho vzdelávania. Preto naši makléri absolvujú pravidelne odborné či produktové školenia, zúčastňujú sa rôznych konferencií či seminárov.

Tí najskúsenejší lektori prezentujú svoje skúsenosti ostatným, aby ich odborne dobre pripravili na profesiu maklérov. No nie je to len o produktoch, ale tiež o technike predaja, prístupe ku klientovi, systéme či o tom, ako pracovať s portfóliom našej spoločnosti. Ide o komplexnú škálu schopností a vlastností, ktoré musia makléri zvládnuť, aby boli úspešní.

Aké služby či novinky pre klientov i maklérov považujete za najviac prínosné v tomto roku?
Teší nás, že klienti i makléri si veľmi dobre spájajú modernú a medzinárodnú značku NN s našimi aktivitami. Tento rok sme dosiahli takmer 50 % poznateľnosť značky NN u verejnosti, pričom názov sme zmenili len v marci 2015. Obchodné meno sa síce zmenilo, ale kvalita a dlhoročné skúsenosti zostali.

Veríme, že je to pre nás správny smer aj do budúcnosti. Naším cieľom je naďalej prinášať kvalitné produkty i služby a budovať stabilné a dlhodobé vzťahy s klientmi. Tie sú založené na dôvere a spoľahlivosti a viere, že pokiaľ sa im niečo stane, podržíme ich.

Na čom si zakladáte v rámci vašej obchodnej stratégie v najbližšom období?
Plánujeme ďalej rozvíjať našu vlastnú internú sieť i spoluprácu s externými sieťami. Chceme urýchliť digitalizáciu procesov v rámci celej spoločnosti, pretože predpokladáme, že digitálne riešenia budú v budúcich rokoch znamenať veľký prínos pre celý poistný trh. Radi by sme našli v rámci distribúcie nášho obchodného partnera z bankového sektora.

V rámci celej skupiny NN podporujeme mladé talenty v programe Talent manažment, nakoľko považujeme za potrebné dať im šancu a možnosti stretávať sa i na medzinárodnej úrovni.
Čo sa týka finančných ukazovateľov, máme za sebou úspešný rok 2016, plníme obchodné i strategické plány. Verím, že týmto spôsobom budeme napredovať aj v ďalších rokoch a dosiahneme plánovaný zisk.

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články