UNIQA poisťovňa: Sledujte likvidáciu svojej škody online

Priebeh riešenia vašich poistných udalostí môžete po novom sledovať online. Nová web aplikácia iRSU vám poskytne online informácie o škodách z majetku a zodpovednosti, PZP a havarijného poistenia.

Systém umožňuje klientovi poslať podklady k likvidácii, poznámku či informáciu ku škode, čo výrazne urýchľuje celý proces likvidácie. Cez novú web aplikáciu si navyše ľahko vyhľadáte aj najbližší zmluvný autoservis.

Vytopený byt, havarované auto alebo preplatenie spôsobenej škody tretím osobám. Kvôli informáciám o stave riešenia vašej poistnej udalosti už nemusíte chodiť do poisťovne ani čakať na spojenie s call centrom.

Po novom už môžete svoju škodu nielen online nahlásiť, ale jej vybavenie aj online sledovať. UNIQA poisťovňa spustila novú aplikáciu iRSU, ktorá poskytuje klientom aj sprostredkovateľom online informácie o škode z majetku a zodpovednosti, z PZP a havarijného poistenia.

Nemusíte nikam chodiť, stačí sa online prihlásiť

Systém iRSU je pre klientov prístupný z web stránky www.uniqa.sk. Pre získanie informácií a komunikáciu ohľadne škody je potrebné zadať len číslo poistnej udalosti, ktoré dostal klient po jej nahlásení a opísať kód. Žiadne užívateľské mená alebo heslá nie sú potrebné. Po prihlásení sa klient automaticky dostáva k in formáciám o svojej škode. K dispozícii má okamžite:

  • dátum vzniku svojej škody aj dátum jej registrácie
  • evidenčné číslo poisteného a poškodeného vozidlav prípade škody na autách
  • zoznam požadovaných dokumentov
  • stav likvidácie ( napr. registrácia, kontrola, spracovanie dokumentácie, likvidácia a pod.)
  • dátum ukončenia nároku a spôsob ukončenia nároku (s výplatou alebo bez výplaty)

Klient prihlásený vo web aplikácii môže priamo zo svojho zariadenia vkladať do systému dokumenty alebo fotografie potrebné k likvidácii škody. V zozname požadovaných dokumentov nájde dokumenty, ktoré musí poslať poisťovni, napr. naskenované doklady, faktúry za opravu či fotky dokumentujúce škodu. Ihneď po ich zaslaní cez online systém s nimi likvidátor začína pracovať, čo výrazne urýchľuje celý proces likvidácie.

Obhliadka v zmluvnom servise

Nová web aplikácia tiež umožňuje klientom jednoducho si vyhľadať najbližší zmluvný autoservis, stačí iba zadať značku a rok výroby vozidla. V systéme sa ihneď zobrazia informácie o názve a adrese servisu ako aj jeho poloha na mape.

Klient tak nemusí nič zložito vybavovať a pod jednou strechou dostane kompletné služby. Doporučený zmluvný servis vykoná obhliadku aj opravu poškodeného vozidla a komunikuje priamo s poisťovňou, čo opäť výrazne zjednodušuje a urýchľuje vyriešenie poistnej udalosti.

Zdroj: UNIQA poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články