Mariana Hurtoňová, riaditeľka odboru externého predaja Allianz - SP v rozhovore pre portál oPoisteni.sk prezrádza, čo prispelo k ich úspechu.
Čo pre vás znamená ocenenie znamená?
Toto ocenenie si naša spoločnosť veľmi váži a berie ho ako cennú spätnú väzbu od sprostredkovateľov poistenia a samozrejme klientov. K úspechu nás vždy vedie primárna orientácia na klientov a kvalitný servis, ktorý im poskytujeme. Hrdí sme najmä na náš proces likvidácie, ktorý vychádza klientom maximálne v ústrety a tiež na produkty, ktoré sa snažíme prispôsobiť požiadavkám trhu.
V kategórii vozidiel nejde o "jednorázový" úspech, ale o pravidelnosť. Do akej miery sa v danom segmente zmenila situácia na trhu za posledných 5 rokov?
Na segment poistenia vozidiel je skutočne nutné nazerať z dlhodobej perspektívy. Náklady sú niekedy v tomto segmente vyššie ako poistné, čo vytvára tlak na poisťovne na trhu. Preto je možné predpokladať, že v dlhšom časovom horizonte budú musieť aktéri na poistnom trhu na tento fakt reagovať, čoho východiskom teda bude akási samoregulácia trhu. Klienti sú stále náročnejší a za svoje peniaze v prípade poistnej udalosti očakávajú kvalitné služby a seriózny prístup.
Ktoré typy vašich produktov či služieb sú klientov z obidvoch oblastí najžiadanejšie?
Posledné roky ponúkame širokú a variabilnú poistnú ochranu v poistení vozidiel. Produkty v poistení vozidiel sú jednoduché s možnosťou skombinovania variabilných doplnkových poistení. Tým je táto ponuka maximálne komplexná a univerzálna, čo dáva priestor na oslovenie širokého spektra klientov. Motoristi si tak majú možnosť poistiť nielen nové, ale aj ojazdené motorové vozidlo. Z našej ponuky si vyberú skúsení aj čerství vodiči. Okrem samotného vozidla si môžu poistiť aj vlastné zdravie, batožinu, náhradné vozidlo či finančnú stratu v dôsledku totálnej škody alebo jeho odcudzenia, spôsobenú rozdielom medzi obstarávacou cenou a všeobecnou hodnotou.
Uchytili sa na poistnom trhu v poslednom čase nejaké vaše novinky?
Stále žiadaným produktom v havarijnom poistení vozidiel je produkt MOJE AUTO, ktorý pribudol do portfólia v polovici roka 2011. V ňom si klienti môžu vybrať od základného až po najkomplexnejšie poistenie vozidla v rozsahu troch modulov poistného krytia. V poistení priemyslu a podnikateľov sa po minuloročných tragických udalostiach v Japonsku, kde zastavenie výroby a zničená infraštruktúra zapríčinili prerušenie globálnych dodávateľských reťazcov, stalo žiadaným práve poistenie prerušenia prevádzky, ktoré je určené na krytie následkov zníženej výrobnej či obchodnej produkcie podniku.
Kam budú podľa vás smerovať v budúcnosti trendy?
V oblasti poistenia pre priemysel a podnikateľov neustále rastie význam kvalitného poistenia a to nielen čo sa týka majetkového poistenia. Pre klienta dobré poistenie znamená ochranu vlastných financií a zabezpečenie stability spoločnosti, ktorá môže byť narušená nepredvídateľnými udalosťami. V posledných rokoch narástlo právne povedomie ľudí a z tohoto dôvodu sa aj poistenie zodpovednosti za škodu stalo priam nevyhnutým poistením pre podnikateľov. V poistení vozidiel sme vývoj naznačili už v predchádzajúcich odpovediach, tlak na finančnú efektívnosť bude len narastať rovnako budú narastať nároky klientov na kvalitný a servis a služby.
Komentáre
Pridať komentár