Nové spoločné call centrum pre WSS a WP je ďalším krokom v procese prepájania oboch spoločností a skvalitnenia klientskeho informačného servisu. Vybavenie najnovšou technológiou na platforme Genesys z neho robí multimediálne kontaktné centrum podporujúce všetky komunikačné kanály (hlas, email, fax, SMS, web, záznamník), čo vytvára nový priestor aj pre marketingové aktivity, ale najmä zlepšuje dovolateľnosť do call centra a umožňuje flexibilnejšie spracovanie všetkých vstupov a poskytnutie odpovedí.
„Teší nás, že nové riešenie sa podarilo vybudovať a dať do prevádzky paralelne počas prevádzky doterajších riešení a bez výpadku služby klientom. Plné nasadenie projektu bude ukončené v priebehu septembra 2014, pričom do budúcna uvažujeme aj o interakcii s klientmi cez sociálne siete alebo Skype“, povedal Ing. Jozef Adamkov, predseda predstavenstva Wüstenrot poisťovne a Wüstenrot stavebnej sporiteľne.
Wüstenrot poisťovňa
Komentáre
Pridať komentár