Wüstenrot má nové modernejšie call centrum

Klienti Wüstenrot stavebnej sporiteľne a Wüstenrot poisťovne a ostatní záujemcovia o informácie majú od septembra 2014 k dispozícii nové call centrum.


Nové spoločné call centrum pre WSS a WP je ďalším krokom v procese prepájania oboch spoločností a skvalitnenia klientskeho informačného servisu. Vybavenie najnovšou technológiou na platforme Genesys z neho robí multimediálne kontaktné centrum podporujúce všetky komunikačné kanály (hlas, email, fax, SMS, web, záznamník), čo vytvára nový priestor aj pre marketingové aktivity, ale najmä zlepšuje dovolateľnosť do call centra a umožňuje flexibilnejšie spracovanie všetkých vstupov a poskytnutie odpovedí.

„Teší nás, že nové riešenie sa podarilo vybudovať a dať do prevádzky paralelne počas prevádzky doterajších riešení a bez výpadku služby klientom. Plné nasadenie projektu bude ukončené v priebehu septembra 2014, pričom do budúcna uvažujeme aj o interakcii s klientmi cez sociálne siete alebo Skype“, povedal Ing. Jozef Adamkov, predseda predstavenstva Wüstenrot poisťovne a Wüstenrot stavebnej sporiteľne.

Wüstenrot poisťovňa

Zdroj: Wüstenrot poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články