Takmer miliardu dolárov investovala jediná poisťovňa do reklamy


			Takmer miliardu dolárov investovala jediná poisťovňa do reklamy
12.7.2012 Zahraničie

Neživotná americká poisťovňa GEICO utratila v roku 2011 za reklamu čiastku dosahujúcu 993,8 miliónov dolárov. Poisťovňa sa tak ocitla na prvej priečke, pokiaľ ide o výdaje za reklamu. Pre porovnanie: predpísané poistné GEICO činilo v rovnakom roku 15,264 miliárd dolárov. Medziročne vzrástli poisťovni náklady na reklamu o 10,09 %. Podiel reklamy na poistnom činil podľa poisťovne 6,51 %.

Z ďalších piatich najväčších poisťovní, ktoré poisťujú automobily v USA, žiadna neinvestovala viac než 4,9 percenta z predpísaného poistného do reklamy.

Za posledných 20 rokov však GEICO zvýšila svoj podiel na trhu zhruba štvornásobne.

V súlade s Insurance Information Institute obsadila druhé miesto pomyselného rebríčku poisťovňa State Farm a na treťom mieste je Allstate.

Poisťovňa GEICO poisťuje automobily. Je vlastnená spoločnosťou Berkshire Hathaway a v roku 2007 poistila viac než 10 miliónov automobilov. Pôsobí v 50 štátoch USA. Nepredáva prostredníctvom sprostredkovateľov, ale využíva priamy predaj klientom, preto je pre ňu tak dôležitá najmä televízna reklama. Televízne spoty sa obvykle uvádzajú súčasne vo všetkých štátoch USA.

Insurance Information Institute

Zdroj: Insurance Information Institute

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS