Spoločnosti, ktoré sa zaviažu plniť nový kódex prístupov ku klientom, dostanú šancu potvrdiť v budúcnosti jeho realizáciu dobrovoľne prostredníctvom nezávislých audítorov. TIež poisťovne sa budú musieť snažiť, aby spolupracovali len s distribútormi, ktorí budú uznávať zásady tohto kódexu.
Revidovaný kódex kladie veľký dôraz na školenia poisťovacích agentov. Prijatím nového etického kódexu sa firmy zaväzujú poskytnúť svojim zamestnancom príslušné školenia a umožniť im dodržiavanie predpisov, ktorých súčasťou sú okrem etických morálnych zásad tiež jasné pravidlá pre podnikanie v tomto odbore.
Projekt vstupuje do skúšobného obdobia a firmy sa budú môcť pripojiť od júla 2013. Tie, ktoré kódex prijmú, budú zverejnené na webových stránkach a vo výročnej správe GDV vrátane hodnotení audítorov.
(Je celkom možné, že v budúcnosti prestíž tohto povolania v Nemecku vzrastie. Z tabuľky, ktorú publikoval VersicherungsJournal, ktorú sme zverejnili, vyplýva, zo zatiaľ je prestíž predajcu poistenia hodne za profesiou smetiara - pozn.red.)
GDV
Komentáre
Pridať komentár