Čo očakávajú od digitálnej doby rakúski zákazníci?


			Čo očakávajú od digitálnej doby rakúski zákazníci?

Na jar sa zaujímala spoločnosť Swiss Life Select u 300 finančných poradcov v Rakúsku, aký potenciál vidia oni sami v digitálnej transformáciu a čo podľa nich očakávajú ich zákazníci.

Väčšina opýtaných finančných poradcov (67%) vidí prevažne šance v oblasti digitálnej transformácie obchodného procesu. Rovnaký podiel, teda dve tretiny, hodnotia (veľmi) vysoko potenciál digitálnych produktov a služieb vo finančnej sfére. Šesť z desiatich poradcov vidí najväčšie impulzy digitalizácie predovšetkým v marketingu a v obchode.

Individualizácia a jednoduchosť servisu

Veľmi široko je zakorenená mienku o všestrannosti: až 81% opýtaných poradcov mieni na základe vlastnej skúsenosti, že zákazníci (predovšetkým tí do 30 rokov) požadujú dnes rôzne kanály a cesty ku uzatvorenia poistenia. Tiež individuálne zostavenie produktu hrá veľkú úlohu (60 %), nasledované redukciou doterajšej servisnej komplexity smerom k zjednodušeniu (asi 50 %). 

Rozširovanie finančného bohatstva na prvom mieste

Cez 84 % opýtaných finančných poradcov vidí vo výbere odborných pracovných síl do finančných služieb (veľmi) veľkú výzvu pre budúcnosť. Bezmála 80 % respondentov sa domnieva, že hlavným záujmom klientov je dlhodobé rozmnožovanie ich finančných rezerv. Na druhom mieste majú klienti na mysli svoje finančné zabezpečenie na penziu (59 %). 

Zdroj: asscompact.at, oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS