Rebrandingová kampaň OVB: Mladí ľudia by mali investovať do seba


			Rebrandingová kampaň OVB: Mladí ľudia by mali investovať do seba

Spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko prichádza s rebrandingom, orientovaným na investovanie do vlastnej budúcnosti. Jej hlavným odkazom je, aby ľudia skutočne investovali do seba.

Rebrandingovou kampaňou aj ďalším zrýchlením procesov pri sprostredkovaní sa chce OVB priblížiť mladým ľuďom.

Nové OVB: vyššia flexibilita a rýchlejšia reakcia na potreby klientov

OVB Allfinanz Slovensko je lídrom na slovenskom trhu už neuveriteľných 25 rokov. Túto pozíciu si najväčší finančný sprostredkovateľ dokázal udržať vďaka allfinanz prístupu (starostlivosť o kompletne celý finančný život klienta) a neustálym inováciám. Medzi tie najnovšie patrí biometrické podpisovanie zmlúv, moderné produktové kalkulačky a CRM kampane. Dnes prichádza zmena štýlu komunikácie, vyššia flexibilita a reakčná schopnosť na požiadavky klienta.

„Nemeníme len farebnosť a vizualitu značky OVB, ale prichádzame s kampaňou, ktorá reflektuje dobu, štýl a jazyk mladšej generácie. Povedal by som, že de facto podporujeme mladú generáciu v jej životnom štýle, ktorý je viac individualistický, zameraný na seba. Hovoríme priamo a jasne „Investuj do seba“. Avšak nielen do spotrebných vecí, ale aj do vzdelania a do svojej budúcnosti. Mladým ľuďom vravíme, že aj v budúcnosti môžu byť zabezpečení a finančne nezávislí tak ako aj dnes. A tejto predstave, ktorá je lákavejšia ako rozhovory o dôchodkoch, mladí ľudia dobre rozumejú,“ hovorí predseda predstavenstva OVB Allfinanz Slovensko Jaroslav Vonkomer.

Klienti, ktorí sporia s OVB, získajú v tomto roku 15 miliónov eur

OVB je jedinou spoločnosťou na trhu finančného sprostredkovania s klientmi, ktorí už niekoľko rokov reálne cítia výsledky svojho vyše 20-ročného pravidelného odkladania si finančných prostriedkov. Takzvané maturujúce, končiace zmluvy prinášajú klientom OVB nemalé financie. Len v tomto roku získajú klienti OVB z maturujúcich zmlúv životného poistenia takmer 15 miliónov eur.

„Som presvedčený, že tento úspešný príbeh sa dá kedykoľvek zopakovať. Chce to len zamyslieť sa nad svojou budúcnosťou a následne mať dostatok disciplíny a trpezlivosti. My mladým ľuďom chceme pomôcť, aby boli lepší, múdrejší a nezávislejší. A to aj finančne. Som presvedčený, že cez apel „Investuj do seba“ pomôžeme mladej generácii porozmýšľať nad tým, ako si životný štandard udržať alebo vylepšiť až do konca života,“ vysvetľuje J. Vonkomer.

Chceme motivovať ľudí, aby mysleli na budúcnosť

OVB v svojom prístupe kombinuje skúsenosť a progresívny prístup. Vo svojich radoch má ako jediná spoločnosť na Slovensku až 800 finančných sprostredkovateľov s vyše 10-ročnou praxou. Je to jediná spoločnosť v tomto sektore na Slovensku, ktorá je kótovaná na burze. To na firmu kladie zvýšené nároky. Keďže OVB ide s dobou, dnes mení svoje procesy tak, aby sprostredkovanie bolo rýchle, flexibilné a dostupné.

„Moderné sprostredkovanie v našom podaní je korektné, rýchle a bezpapierové. To je najlepší predpoklad, aby sme hovorili s ľuďmi a vysvetlili im, že s nami môžu najlepšie investovať do seba. Cítime zodpovednosť za budúcnosť obyvateľov Slovenska a budeme sa snažiť ľudí motivovať, aby mysleli na svoju budúcnosť. Ako líder trhu sa jednoznačne hlásime k záväzku zvyšovať finančnú gramotnosť. Ak sa nám to podarí, pomôžeme mnohým k finančnej nezávislosti,“ dopĺňa Jaroslav Vonkomer z OVB. 

Zdroj: OVB Allfinanz Slovensko

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.