Stratené kľúče či hotel zaplatí za vás poisťovňa


			Stratené kľúče či hotel zaplatí za vás poisťovňa
17.6.2016 Poistný trh

Aspoň raz za život každý stratí kľúče, zabuchne si dvere do bytu alebo mu prasknutá práška vytopí domácnosť. Aj takéto situácie preplácajú poisťovne v rámci asistenčných služieb.

Klientka zabuchla večer bezpečnostné dvere a ostala bezradne stáť pred bytom, pretože kľúče nechala v ňom. Zavolala však na asistenčnú službu poisťovne a do hodiny prišiel zámočník, ktorý problém vyriešil.

„Všetko pokryla poistka, pretože klientka mala v rámci poistenia majetku pripoistené aj takzvané asistenčné služby. Ušetrila tak na zámočníkovi zhruba 60 eur. Stačilo, že nám zmluvu ukázala po otvorení dverí, keď už mala prístup k dokladom,“ vysvetľuje PéterLukács, vrchný riaditeľ Úseku poistenia majetku poisťovne Generali.

Vďaka pripoisteniu Asistenčné služby tak ľudia ľahšie zvládnu poistné udalosti aj po návrate z letnej dovolenky. Jednou zo služieb pripoistenia je totiž aj poskytnutie informácií a rád, ako v prípade poistnej udalosti postupovať.

Hradené je tiež zabezpečenie a preplatenie prác inštalatéra, kúrenára či plynára. Ak je domácnosť po havárii neobývateľná, poistenie dokonca kryje krátkodobé náhradné ubytovanie pre klientov do 48 hodín do limitu 1 000 eur či uhradenie ochrany nezabezpečenej domácnosti na 72 hodín tiež do tohto limitu,“ vysvetľuje PéterLukács.

Poisťovňa tiež v takomto prípade preplatí prevoz zariadenia domácnosti či prepravu poisteného k určenej osobe. „Na odstránenie následkov poruchy navyše zorganizujeme remeselníkov. Výhody pripoistenia Asistenčné služby pri poistení majetku klienti určite ocenia. Teraz ich k tomuto poisteniu dostávajú úplne zadarmo,“ konštatuje PéterLukács.

Zdroj: Generali Poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články