Klientka zabuchla večer bezpečnostné dvere a ostala bezradne stáť pred bytom, pretože kľúče nechala v ňom. Zavolala však na asistenčnú službu poisťovne a do hodiny prišiel zámočník, ktorý problém vyriešil.
„Všetko pokryla poistka, pretože klientka mala v rámci poistenia majetku pripoistené aj takzvané asistenčné služby. Ušetrila tak na zámočníkovi zhruba 60 eur. Stačilo, že nám zmluvu ukázala po otvorení dverí, keď už mala prístup k dokladom,“ vysvetľuje PéterLukács, vrchný riaditeľ Úseku poistenia majetku poisťovne Generali.
Vďaka pripoisteniu Asistenčné služby tak ľudia ľahšie zvládnu poistné udalosti aj po návrate z letnej dovolenky. Jednou zo služieb pripoistenia je totiž aj poskytnutie informácií a rád, ako v prípade poistnej udalosti postupovať.
„Hradené je tiež zabezpečenie a preplatenie prác inštalatéra, kúrenára či plynára. Ak je domácnosť po havárii neobývateľná, poistenie dokonca kryje krátkodobé náhradné ubytovanie pre klientov do 48 hodín do limitu 1 000 eur či uhradenie ochrany nezabezpečenej domácnosti na 72 hodín tiež do tohto limitu,“ vysvetľuje PéterLukács.
Poisťovňa tiež v takomto prípade preplatí prevoz zariadenia domácnosti či prepravu poisteného k určenej osobe. „Na odstránenie následkov poruchy navyše zorganizujeme remeselníkov. Výhody pripoistenia Asistenčné služby pri poistení majetku klienti určite ocenia. Teraz ich k tomuto poisteniu dostávajú úplne zadarmo,“ konštatuje PéterLukács.
Komentáre
Pridať komentár