Poznáte FreshFlow? Revolučný biznisový nástroj vytvorený pre tímy poisťovacích poradcov

Kedy ste naposledy premýšľali o tom, ako doviesť váš tím k väčšej aktivite? Ako dlho vám trvá zostavovanie reportov a doplňovanie informácií ku klientom? A čo vaši nováčikovia? Viete, ako ich rýchlo naučiť správne pracovať? Na tieto problémy, našťastie, existuje jedno spoločné riešenie.

FreshFlow! Revolučný biznisový nástroj vytvorený pre tímy poisťovacích poradcov

Viete, ako viesť svoj tím, aby bol úspešnejší a spokojnejší? Pomôžte vašim ľuďom k väčšej aktivite a vyťažte z klientskej databázy všetky obchodné príležitosti.

Znie to ako sen? A čo keby ste mohli zvýšiť spokojnosť nováčikov v tíme? Dajte im nástroj, ktorý ich rýchlo naučí správne pracovať a ukážte im, ako pôsobiť v odbore. Čoskoro zistia, ako dosiahnuť lepšie výsledky, budú úspešnejší a spokojnejší.

FreshFlow ponúka jednoduché a účinné riešenie. Za viac ako päť rokov na trhu nabralo ozajstné know-how a vie, že cesta k úspechu spočíva v detailoch. Tieto detaily vo výsledku tvoria aplikáciu, ktorú dnes používajú už tisíce ľudí v poisťovníctve i vo finančnom poradenstve.

Našťastie je to naozaj jednoduché

Pri príprave zdieľaného online diára FreshFlow jeho tvorcovia veľmi dobre vedeli, že čím jednoduchšie a rýchlejšie jeho použitie bude, tým väčší bude mať medzi poradcami úspech. Všetko preto postavili na jednoduchej myšlienke – poradcovia nemusia robiť nič navyše, stačí, keď si budú aj naďalej viesť svoj elektronický diár. Všetko ostatné už sa za nich systém vytvorí automaticky.

Ako poisťovací poradca si v elektronickom diári vediete informácie o rôznych činnostiach a ich výsledkoch. FreshFlow myslí aj na to, že kľúčovou aktivitou poradcov sú telefonáty. Novo vyvinutá mobilná aplikácia umožňuje „len" dve veci: telefonovanie a zapisovanie ich výsledkov. Tie sa potom automaticky prepíšu do FreshFlow. Jednoduché a efektívne.

Zo všetkých telefonátov, stretnutí a iných záznamov sa bez kývnutia prsta tvoria štatistiky, ktorých tvorba skôr zabrala veľa času. Ako manažér tak máte vždy aktuálne a pravdivý obraz o práci svojho tímu.

FF01

 

Rýchlo tak odhalíte, kto koľko zvláda schôdzok, čo konkrétnemu poradcovia ide a v čom by naopak potreboval vyškoliť, aby bol vo svojich aktivitách úspešnejší. To všetko sa navyše premieta do biznisu celej firmy. Ako manažér tak už pasívne nečakáte na koniec mesiaca, kedy vám od jednotlivých poradcov dorazia reporty a obchodné výsledky – reagujete okamžite podľa aktuálneho „nasadenia" vášho tímu.

Na biznise to veľmi rýchlo spoznáte. Presvedčili sa o tom napokon aj poisťovne aj spoločnosti vo finančnom poradenstve, pre ktoré je FreshFlow skutočným obchodným požehnaním.

To všetko naozaj dokáže jediný diár?

Najväčším pokladom celej online aplikácie FreshFlow je previazanie s databázou firemných klientov.

Presvedčíme vás o tom len v  3 bodoch:
Po prvé: na osobnej karte každého klienta sa automaticky tvorí celá jeho história telefonátov, schôdzok aj uzatvorených zmlúv. Tú si navyše zobrazíte jedným kliknutím a nemusíte ju zložito dohľadávať v poznámkach, kalendároch a loviť ju zo svojej pamäte.

Po druhé: odhalili ste obchodnú príležitosť, ktorá vám v budúcnosti prinesie biznis? V papieroch sa aj taký poklad občas stratí. Vo FreshFlow si príležitosti zadáte priamo ku konkrétnemu klientovi. Aplikácia si ich bude pamätať za vás a na každú potom automaticky včas upozorní.

A po tretie: Všetky informácie o klientoch i obchodných príležitostiach sú v aplikácii bezpečne a prehľadne uložené. Na prácu s klientom tak kedykoľvek môže nadviazať ďalší obchodník. Vďaka FreshFlow má ihneď po ruke všetky informácie, ktoré na to potrebuje.

FF02

Máme cez štyri tisícky užívateľov a pre ďalších dvetisíc teraz pripravujeme aplikáciu. Záujem majú hlavne veľké poisťovne a poradenské firmy, čomu sa vôbec nečudujem. Pre nich je online kontrola nad obchodnou stratégiou absolútna kľúčová," hovorí obchodná šéfka FreshFlow Marta Rosová.

Zdroj: FreshFlow

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS