Mappingvystihoval jednoduchý slogan: Myslite na to, že poistenie je vždy lacnejšie. Pod týmto krédom sa niesla štruktúra celej projekcie. Zaujímavú vizualizáciu bolo možné vidieť v sobotu 20. septembra 2014z nábrežia Dunaja i zo strany Sadu Janka Kráľa v päťminútovej dĺžke premietania od 20:00 hod. do polnoci.
„Vďaka mappingu smesa snažiliupriamiť pozornosť na význam poistenia v živote. Zároveňsme ponúkli tému k zamysleniu - s poistením nemusíme mať obavy, že vplyvom prírodnej katastrofy môžeme prísť o majetok. Koncept mappingu mal devastačný priebeh, ale s pozitívnym odkazom v závere vizualizácie. Konštrukciu UFO na bratislavskom moste SNP sme nechalizhorieť, rozpadnúť sa,posprejovať grafitmi i zatopiť. Premietanie projekcie považujeme za úspešné, obdržali sme množstvo pozitívnych reakcií od ľudí,“hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne, a.s. Ing. Silvia Vlasková.
Mapping je spôsob projekcie, počas ktorej sa 3D obraz premieta na statické objekty – budovy, mosty, či autá. Na základe premietania sa môže zdať, že objekt, okolo ktorého chodíte každý deň zrazu ožíva, prípadne je v situácii, v ktorej ste ho nikdy nevideli. Celá projekcia vyvoláva v divákovi nezabudnuteľný zážitok.
Špeciálnym mappingom UNIQA poisťovňa, a.s. podporila svoju novú marketingovú kampaň Myslite UNIQA, ktorá podnieťuje ľudí k uvažovaniu. Motivuje k prekročeniu svojho tieňa i k zdolaniu vlastných hraníc, odvahe nebáť sa urobiť krok do neznáma a zobrať tak šťastie do vlastných rúk. Veď je dokázané, že ľudia, ktorí pristupujú k životu s rozvahou a odvahou sú šťastnejší, úspešnejší a zdravší.
UNIQA poisťovňa
Komentáre
Pridať komentár