V priebehu septembra zrealizovala UNIQA poisťovňa, a.s. mapping, ktorý nie je v našich končinách ešte veľmi známy. Žiadna komerčná spoločnosť ho zatiaľ nevyužila v takomto rozsahu na reklamu.
Zaujímavý mappingna konštrukcii UFO vznikol v spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshareako súčasť celkovej reklamnej kampane Myslite UNIQA. Cieľom UNIQA mappingu bolo zamyslenie sa a uvedomenie si dôsledkov nečakaných prírodných katastrof, ktoré môžu výrazne ovplyvniť náš život. „Hnacím motorom našej myšlienky bolo pritiahnuť pozornosť, čo najväčšieho množstva ľudí k tejto problematike, pričom sme chceli využiť nevšedný, atypický spôsob reklamy, akou je mapping,“ hovorí vedúca marketingového oddelenia UNIQA poisťovne, a.s. Ing. Silvia Vlasková.
UNIQA poisťovňa, a.s. chcela upriamiť pozornosť na význam poistenia v živote. Mapping vystihoval jednoduchý slogan: Myslite na to, že poistenie je vždy lacnejšie. „Projekt sme chceli zrealizovať na objekte, ktorý je dominantou a každý ho registruje, preto sme vsadili na najznámejší bratislavský most. Vďaka mappingu mohli tak ľudia vidieť most v situáciách, v ktorých ho predtým nevideli. Konštrukciu UFO na moste SNP sme nechali zhorieť, rozpadnúť sa, posprejovať grafitmi i zatopiť,“dodáva Vlasková.
Koncept UNIQA mappingu oslovil laikov i odborníkov z reklamných a mediálnych agentúr natoľko, že pridelili spoločnosti ocenenie najlepší OUTDOOR v ankete Kampaň mesiaca september. Hlasovanie prebiehalo počas októbra a uskutočnil ho týždenník TREND a serverMedialne.sk.
UNIQA poisťovňa
Komentáre
Pridať komentár