Aegon WebKlient je užívateľský portál, na ktorom zákazníci jednoducho a rýchlo získajú všetky aktuálne informácie týkajúce sa ich poistných zmlúv v oblasti životného i majetkového poistenia.
WebKlient ponúka okamžitý prehľad o stave a podmienkach poistenia, výške poistného, uskutočnených platbách, vývoji osobného konta a hodnote investícií pri vybraných produktoch. Službu WebKlientv súčasnosti využíva už viac ako 12 000 klientov spoločnosti.
Poisťovňa Aegon má záujem ponúkať klientom inovatívne technologické riešenia, ktoré im umožnia ešte jednoduchšiu a pohodlnejšiu komunikáciu. Jedným z takýchto riešení je i nový digitálny archív vzájomnej písomnej komunikácie medzi klientom a poisťovňou.
Online archív obsahuje elektronické skeny všetkých listov a písomností, ktoré klienti adresovali do poisťovne alebo naopak, ktoré poisťovňa zaslala im. Archívne skeny obsahujú kompletnú vzájomnú písomnú komunikáciu datovanú predovšetkým od roku 2012.
S novou funkcionalitou zákazníci už viac nemusia skladovať a archivovať listové zásielky. Kompletná písomná korešpondencia je im pohodlne a prehľadne dostupná v podobe naskenovaných elektronických dokumentov, uložených v sekcii „Dokumenty a komunikácia“.
Medzi ďalšie výhody služby WebKlient, ktoré sú jej užívateľom k dispozícií, patrí i možnosť nastaviť okamžité zasielanie notifikačných správ, viažucich sa k poistnej zmluve. Každý klient si podľa vlastných preferencií môže zvoliť formu notifikácie v podobe SMS alebo e-mailovej správy.
Službu digitálneho archívu môžu využívať automaticky všetci zákaznícipoisťovne Aegon prostredníctvom portálu WebKlient. Každý klient má k svojej poistnej zmluve pridelený i unikátny registračný kľúč, ktorý mu umožní bezpečný prístup k službám portálu.
Komentáre
Pridať komentár