Martin Volek: „Reagujte na potreby vašich klientov. A budete mať úspech“


			Martin Volek: „Reagujte na potreby vašich klientov. A budete mať úspech“

„Ak neviete definovať, v čom ste jedinečný, budete len jeden z mnohých,“ prezradil na seminári pre Začínajúcich maklérov na konferencii SIBAF® 2014 Martin Volek, riaditeľ digitálnej agentúry VOLIS International. 

 

Nemenej dôležité je podľa neho definovať si cieľovú skupinu a na ňu by ste sa vo  svojich aktivitách mali prioritne zamerať.

Na cene vašich produktov až tak nezáleží – môžete patriť k tým drahším, ale keď máte v sebe istú jedinečnosť, ktorá vás odlišuje od iných a viete povedať, aké sú vaše výhody oproti konkurencii, klienta získate. Snažte sa robiť servis pre vašich inak a buďte zákaznícki orientovaní. Nedávajte im však nereálne sľuby a sledujte moderné trendy,“ radil začínajúcim maklérom vo svojej prednáške Martin Volek na základe vlastných skúsenosti. 

Vyštudoval obchodné vedy na Wirtschaftsuniversität vo Viedni, špecializácia obchod a bankovníctvo, neskôr pracoval v medzinárodných bankových inštitúciách vo Viedni a v Bratislave. V roku 2006 založil na Slovensku zastúpenie svetovej jazykovo-vzdelávacej organizácie EF. Po piatich rokoch pôsobenia sa spoločnosť „Jazykové pobyty“ stala lídrom aj na Slovensku.

Vzdelávanie je základ. Aj u maklérov

Vzdelávanie považujem za jeden z dôležitých kľúčov úspechu. Aj preto som vo svojom biznise začal robiť to, čo mi je najbližšie - jazykové vzdelávanie. Celoživotné vzdelávanie určite odporúčam aj sprostredkovateľom poistenia.“ Dnes vedie aj úspešnú digitálnu agentúru.

A pripojil aj svoju osobnú skúsenosť s poistením. „Ako konateľ firmy som si v druhom roku podnikania kúpil nové vozidlo BMW. Začal som uvažovať o jeho poistení a oslovil som istého makléra, s ktorým som principiálne veľmi spokojný. Spĺňa totiž to, čo od dobrého sprostredkovateľa očakávam - dovolám sa ho v čase, kedy ho najviac potrebujem. Pri poistnej udalosti, ktorá sa mi pritrafí raz do roka. Preto tvrdím, že je dobré, ak je maklér s klientom v kontakte, hoci len raz do roka,“ spresňuje Volek.

Dva prístupy v praxi. Len jeden bol úspešný

Svojmu maklérovi dal tiež signál, že má v rodine nepoistenú chatu i a rád by tiež vybavil poistenie  zodpovednosti svojich zamestnancov za škody spôsobené zamestnávateľovi. Do dnešného dňa žiadnu ponuku od neho nedostal, hoci sprostredkovateľ si túto jeho požiadavku poznačil.

„Na istej akcii som sa stretol s ďalším maklérom, ktorý mi doručil požadovanú ponuku do 24 hodín. Reagoval promptne na moje potreby. Je vhodné, aby ste ako makléri využívali synergické efekty u klientov. Treba si budovať kvalitnú elektronickú databázu od vašich zákazníkoch, jednoducho musíte byť aktívni. V dnešnej dobe vás musia potenciálny klienti nájsť aj na internete, najmä vo vyhľadávačoch,“ radí na záver Martin Volek.

 

oPoisteni.sk

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články