Na trh životného poistenia v Česku i na Slovensku vstupuje nová poisťovňa


			Na trh životného poistenia v Česku i na Slovensku vstupuje nová poisťovňa
22.3.2019 Poistný trh

Na český a slovenský trh mieri nová bezpapierová a plne digitalizovaná životná poisťovňa pod obchodnou značkou YOUPLUS.

Svoju činnosť odštartuje v polovici mája a prinesie evolučné riešenia na poli komplexného životného poistenia. Ponúkne svojim klientom aj obchodným partnerom filozofiu tzv. „Best partner concept", teda to najlepšie z najlepšieho, čo sa dá v oblasti životného poistenia na trhu nájsť, a to ako v oblasti produktu, tak vo všetkých administratívnych procesoch. Umožní poistiť 8 oblastí rizík, 41 pripoistení a až 10 osôb na jednej poistnej zmluve. Jedným z novátorských prístupov bude tiež elektronický medicínsky underwriting či vektorový podpis. 

YOUPLUS odštartuje v druhej polovici mája ako obchodná značka lichtenštajnskej životnej poisťovne Aspect Assurance International AG a svojim klientom ponúkne životné poistenie v digitálnom, bezpapierovom a komplexnom balení. Do konca roka 2019 dôjde aj k premenovaniu samotnej poisťovne v Lichtenštajnsku pod názov YOUPLUS. 

Filozofia novej značky YOUPLUS je postavená na hlavnej vízii „Best Partner Concept". „Naším cieľom je vstúpiť na trh s ucelenou ponukou, ktorá je tvorená produktom a procesmi. Sme presvedčení, že tieto dve zložky od seba nie je možné oddeliť. Jedna bez druhej nemôže existovať a jedine, pokiaľ sú obe na špičkovej úrovni, máme šancu na úspech," hovorí Ľubor Vrlák, Chief Executive Officer CZ/SK. YOUPLUS tak nebude stavať len a len na kvalitnom komplexnom poistení, ale ruka v ruke bude produkt dopĺňať nadštandardným riešením v oblasti procesov a on-line spracovania.  

„Produkt, ktorý sme vytvorili, vychádza z našich skúseností a z viac ako dvadsaťročných znalostí trhu. Dali sme dokopy to najlepšie z najlepšieho a to klientom ponúkneme v rámci nášho komplexného riešenia. Nejde ale len o jednorazové cvičenie, chceme všetko postupne a opakovane vylepšovať. Veríme v postupný vývoj, tzn. evolúciu poistného trhu," vysvetľuje David Poes, Chief Life and Investment Officer CZ / SK. 

Poisťovňa prinesie klientom v oblasti životného poistenia komplexné riešenie s radom inovatívnych prístupov. V ponuke bude 8 hlavných skupín rizík a až 41 pripoistení so širokou variabilitou nastavenia. Na jednej zmluve bude možné poistiť celú rodinu, tzn. až 10 osôb. Pri väčšine rizík bude možné voliť aj anuitné klesajúce poistné sumy. Súčasťou riešenia YOUPLUS bude aj možnosť dlhodobého investovania. „V tomto smere sme sa zamerali primárne na jednoduchosť, transparentnosť podmienok a férovosť poplatku," dopĺňa David Poes. 

Ďalším unikátnym riešením, s ktorým YOUPLUS prichádza do Českej republiky ako prvý, je plne intergrovaný, elektronický medicínsky underwriting z dielne globálneho zaisťovateľa Hannover Re. Vo väčšine prípadov tak poisťovňa bude schopná už pri dojednávaní zmluvy posúdiť on-line zdravotný stav klienta a vďaka tomu stanoviť výslednú cenu a podmienky poistenia. „Z množstva dní sa tak celý proces akceptácie skráti na obyčajné minúty," hovorí Kateřina Šťastníková, Chief Operation Officer CZ/SK. 

Samotná zmluva sa potom podpíše biometricky na signpade, či tablete, prípadne nie celkom bežne používaným vektorovým podpisom. Ten nevyžaduje žiadne špeciálne hardvérové ​​zariadenie alebo pero, klient jednoducho realizuje svoj podpis prstom. „Vďaka spoločnosti Asseco Central Europe, ktorá je našim dodávateľom komplexného IT riešenia, môžeme našim klientom a obchodníkom priniesť naozaj inovatívne riešenia, zahŕňajúce on-line automatizované procesy a bezpapierovú komunikáciu," dopĺňa Kateřina Šťastníková.

Komunikačný koncept novej značky, vrátane vizuálnej identity loga a názvu YOUPLUS, vytvorila prestížna univerzita v St. Gallene, ESPRIT. Na novo vznikajúci brand bolo vznesených niekoľko požiadaviek – originalita loga, farebná schémua(červená, biela, čierna) a názov vystihujúci zameranie na klienta i obchodného partnera.

„Výsledný YOUPLUS je spojením dvoch slov „YOU" ako reprezentant stredu nášho záujmu – či už ide o klienta, poradcpv či zamestnancov. Druhým slovom „PLUS" chceme jasne definovať, že naša ponuka či služba je vždy okorenená niečím navyše a je možné s tým kedykoľvek počítať. Farebná schéma má potom reprezentovať: férovosť a zodpovednosť (biela), energiu a inovácie (červená) a vzhľadom k tomu, že sa pohybujeme na poli financií, potom čiernu vnímame ako dôstojnosť," vysvetľuje Filip Bartoš, Chief Distribution and Marketing Officer CZ/SK. 

Zdroj: YOUPLUS

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS