Poisťovňa odporúča, aby klienti hlásili všetky poistné udalosti po búrkach čo najskôr.
Môžu tak urobiť:
- telefonicky od pondelka do piatka v čase od 8:00 hod - 18:00 hod na čísle 0850 111 400
- kedykoľvek online formulárom (okrem životných a úrazových poistení)
- e-mailom na adresu cmd@uniqa.sk (okrem životných a úrazových poistení)
- poštou na adresu: Lazaretská 15, 820 07 Bratislava
- osobne na našich kontaktných miestach
Tlačivá a postup pre nahlásenie škody nájdu klienti na našej webstránke www.uniqa.sk v kategórii Služby - hlásenie poistných udalostí. Ihneď po nahlásení škody sa UNIQA poisťovňa snaží urobiť všetky potrebné kroky k čo najrýchlejšej likvidácii poistnej udalosti.
Komentáre
Pridať komentár