Hospodársky výsledok potiahol rast vo vybraných segmentoch rizikového životného poistenia a neživotného majetkového poistenia. Celkové výnosy dosiahli viac než 784 milióna eur. Dôraz na budovanie pozície lídra v oblasti inovácií a rastúca miera digitalizácie prispeli k vyššej efektivite a vysokej miere spokojnosti klientov. Takmer 90 % nových zmlúv je uzavretých elektronicky.
Ako prvá finančná inštitúcia v Českej republike a na Slovensku zverejňuje AXA bez cenzúry na svojich internetových stránkach klientsku spätnú väzbu. V komunikácii kladie dôraz na prevenciu. Začiatkom mája spustí novú platformu AXA Health Keeper, ktorá podporuje zdravý životný štýl. K dispozícii bude nielen klientom skupiny AXA Česká republika a Slovensko, ale všetkým, ktorí chcú urobiť niečo pre seba a svoje zdravie.
,,Našim poslaním je pomáhať ľuďom žiť lepší život a byť lídrom vo vybraných segmentoch ponúkajúcim ľahko dostupné riešenia, kedykoľvek a kdekoľvek ich naši zákazníci potrebujú. Svoje poslanie vnímame omnoho širšie než len ako tvorbu produktov. Patria k nemu aj prevencia, ochrana, podpora prostredníctvom čo možno najkvalitnejších služieb a dobrá znalosť potrieb našich klientov,“ hovorí Robert Gauci, generálny riaditeľ skupiny AXA Slovensko a Česká republika.
„Chceme byť partnerom našich klientov na každodennej báze. Hlavnými strategickými prioritami sú ďalšie zjednodušovanie a digitalizácia našich procesov, zlepšovanie znalosti súčasných aj budúcich potrieb klientov,“ dodáva Robert Gauci.
„Rastúca efektivita poháňaná digitalizáciou, segmentovaný rast v oblasti krytia rizík a výborná angažovanosť našich zamestnancov nám umožnili dosiahnuť rekordný zisk vo výške 28,3 milióna eur,“ dopĺňa Laurent Jaumotte, finančný riaditeľ skupiny AXA Česká republika a Slovensko.
„Hospodársky výsledok minulého roka potvrdzuje výbornú finančnú kondíciu a stabilitu skupiny AXA v Českej republike a na Slovensku, ktoré sú nevyhnutné pre ďalší rast a naplnenie cieľa byť lídrom trhu vo vybraných segmentoch,“ upresňuje Laurent Jaumotte.
„Klient je pre nás na prvom mieste. Priebežne preto posilňujeme náš distribučný model a jeho kvalitu. Kladieme dôraz na ďalší rozvoj našej vlastnej distribučnej siete, spoluprácu s externými partnermi a priamy prístup k našim klientom,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa a riaditeľ distribúcie a správy aktív skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Okrem zvyšovania kvality predaja sa na výsledkoch skupiny AXA Česká republika a Slovensko podieľa aj efektivita digitálnych riešení v distribúcii. V roku 2018 bolo takmer 90 % všetkých nových zmlúv spracovaných elektronicky.
„Zákazníci od nás očakávajú takmer okamžitú reakciu, ale aj určitú blízkosť a riešenie prispôsobené osobným potrebám. Bez ohľadu na to, aký spôsob kontaktu si s nami zvolia, musí byť pre nich príjemný, bezproblémový a vysoko kvalitný. Preto distribučné siete adaptujeme týmto potrebám a poskytujeme im vysoko výkonné digitálne nástroje k prehlbovaniu vzťahov s našimi klientmi,“ dopĺňa Peter Socha.
Digitálne riešenia pozitívne ovplyvňujú klientsku spokojnosť. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je prvou finančnou inštitúciou, ktorá na oboch trhoch publikuje v plnom znení a bez cenzúry klientske hodnotenie svojich produktov a služieb. V reálnom čase získava, meria a zverejňuje spätnú väzbu svojich klientov na všetky kľúčové momenty ako sú uzavretie poistky, sporenie na dôchodok či investície, respektíve ich ukončenie spojené s výplatou financií či poistného plnenia, a to aj v prípade likvidácie škody.
„Konkrétna a vecná spätná väzba klientov je pre nás dôležitá. Podnety klientov sú pre nás signálom pre ďalšiu úpravu procesov, produktov a služieb tak, aby naša ponuka zodpovedala meniacim sa potrebám našich klientov. Postupne budeme pridávať a merať aj ďalšie kľúčové momenty vo vzťahu s našimi klientmi tak, aby sme získali kompletný obraz,“ hovorí Frederic Boulanger, riaditeľ marketingu a digitalizácie skupiny AXA Česká republika a Slovensko.
„Skupina AXA Česká republika a Slovensko už od roku 2017 nazbierala viac než 7 500 hodnotení od svojich klientov. Priemerné hodnotenie sa aktuálne pohybuje medzi 4,3 až 4,4 hviezdičkami z piatich možných,“ uzatvára Frederic Boulanger.
Skupina AXA Česká republika a Slovensko kladie veľký dôraz na prevenciu. AXA Health Keeper je dlhodobá preventívna a edukatívna platforma, ktorej cieľom je motivovať širokú verejnosť k tomu, aby začala viac premýšľať na svojim zdravím. Kombinuje užitočné funkcie, ktoré užívateľov spoločne podporujú na ceste za zdravším životným štýlom.
Okrem možnosti pripojenia na chytré hodinky a fit náramky rôznych značiek na meranie športových výkonov ponúka taktiež zdravotné testy, osobné výzvy alebo tipy ako na zdravší život. To všetko na jednom mieste www.axahealthkeeper.sk.
Komentáre
Pridať komentár