Spotrebitelia v ňom hodnotili v 47 kategóriách takmer 420 značiek z oblasti rýchloobrátkového tovaru, obchodu, finančných i nefinančných služieb. Allianz – SP sa stala víťazom v kategórii Poisťovne.
„Ocenenie je dôkazom, že Allianz – Slovenská poisťovňa má na slovenskom poistnom trhu dlhodobo silné postavenie. Dôvera sa buduje ťažko a hlavne v poistnom sektore je mimoriadne dôležitá. Napriek tomu, že konkurenčný boj sa z roka na rok zostruje, značka Allianz – SP si udržiava postavenie lídra, nielen vďaka úspešným reklamným kampaniam, ale aj silnému zameraniu na zákazníka.
Toto ocenenie patrí všetkým kolegom, ktorí neustále prispievajú k budovaniu dobrého mena spoločnosti. Napriek komplikovaným situáciám, ktoré denne riešime, robíme maximum pre spokojnosť našich klientov, čo v konečnom dôsledku vytvára aj úspešný príbeh našej značky,“ uviedla riaditeľka odboru market manažmentu Allianz – SP Marta Kausichová, ktorá ocenenie prevzala.
Najdôveryhodnejšie značky z pohľadu spotrebiteľov boli vyhlásené počas galavečera, 28. novembra. Prieskum realizovala agentúra Nielsen.
Komentáre
Pridať komentár